Kan geen contactpersonen toevoegen met WLM

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis_rnb

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2005
Berichten
32
Hallo Allemaal,

Ik heb het forum even geraadpleegd of er misschien al een antwoord was op mijn vraag, maar dat was niet zo. Wel had ik dit topic gezien, maar het gaf niet echt antwoord op mijn vraag.

Nou mijn probleem is:

Ik kan geen contacpersonen toevoegen met Windows Live Messenger. :(

- Als ik iemand vanuit mijzelf toevoeg (contactpersoon toevoegen > e-mail invoeren) blijft deze altijd offline en de toegevoegde persoon krijgt ook geen melding van dat ik hem/haar wil toevoegen.

- Als iemand mij toevoegd en ik accepteer deze in mijn lijst, blijft deze ook offline, maar kan deze persoon wel tegen mij praten (ik zie deze persoon dan als offline). Er staat dan het volgende:

''.....@hotmail.com is niet in je contactpersonenlijst opgenomen. Klik hier om hem/haar nu toe te voegen''

Ik klik daar dan vervolgens op, maar dan gebeurt er niets: de contactpersoon blijft offline en wordt niet opgenomen in mijn lijst.

-----------------

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Ik ben al zo lang op zoek hiernaar, maar kan het nergens vinden.

Alvast bedankt! :thumb:

MVG,
Dennis Wessels
 
Heeft er niemand antwoord op deze vraag? Ik heb al gegoogled naar dit onderwerp, en meer mensen kampen met dit probleem.. alleen nergens staat een oplossing.

Hier misschien iemand dan? :(
 
ik kreeg een mailtje of mijn vraag was opgelost, maar dat is niet het geval.. kan echt niemand antwoord geven op mijn vraag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan