kan geen copyright teken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo normaal kan je met ctrl + alt + c een copyright logo maar sinds ik mijn pc opnieuw heb geinstaleerd kan ik geen copyright logo meer :shocked:
kan iemand mij helpen via een programma ofzo dat ik die weer kan ??

ik ben je heel erg dankbaar als je kan helpen ps : ik heb een acer aspire 5102 wlmi :)

De ctrl-alt-c oplossing (herstel daarvan) weet ik niet, maar een bypass zou even kunnen zijn:
Word for Windows en dan de tab invoegen en vervolgens symbool.

De ctrl-alt-c oplossing (herstel daarvan) weet ik niet, maar een bypass zou even kunnen zijn:
Word for Windows en dan de tab invoegen en vervolgens symbool.

ik kan hem wel via speciale tekens maar daar heb ik ook geen zin in :o

Dan idd. even afwachten of iemand dé oplossing voor herstel van die 3-toetsen aanslag weet.

Kijk even hier

Misschien zorgt dat voor de oplossing van je probleem.

Tijs.

nee ik heb er niks aan want ik kan wel ® maar niet copyricht teken :shocked:

Mijn tip nog bekeken? Je reageert namelijk alleen op die ALT-codes tip van BaluB.

Tijs.

Ermm met welk lettertype probeer je het dan? Sommige lettertype's (of lettertypen?) ondersteunen geen tekens zoals © ® of zoiets dergelijks. Probeer het eens in een standaard font, gewoon 'times new roman' of 'verdana'. Anders kan je de alt code proberen, Alt + 0167 geloof ik. Als dat niet werkt, kun je hem altijd nog gewoon bij word bij symbolen invoegen, dan selecteren en control + c. Als je nu control + v doet plakt hij, lekker makkelijk en snel, aangezien het geen teken is die je zo heel vaak nodig bent!
Ik hoop dat je er wat aan hebt! :thumb:

Als het niet aan het lettertype ligt probeer dan eens (c).
Hier maakt Word daar automatisch © van. :)

Aanvulling: Dit wordt aangestuurd d.m.v. de AutoCorrectie-lijst waarbij "Tekst vervangen tijdens typen" staat aangevinkt.

Laatst bewerkt:
Probeer ook eens [rechter-Alt]c toetscombinatie. Die levert bij mij ook het copyright-teken op (overigens werkt jouw aangeven toetscombinatie ook (ctrl-alt-c)

Tijs.

hetzelfde probleem

ik heb hetzelfde probleem.
ik heb windows vista
als ik op rechter alt +c druk dan krijg ik een nieuw scherm tevoorschijn met welkom bij ati catalyst control center

dit wil ik dus niet maar ik krijg nu dus ook een copyright

Welkom rickbal

Het is niet de bedoeling in iemand anders zijn topic een vraag te stellen.
Daarnaast is een al een topic van meer dan een jaar oud.
Je kan een nieuwe vraag stellen.
Deze gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan