kan geen draadloos internet instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

55plus

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2011
hallo , ik heb een acer aspire 3610 laptop . windows xp. deze stond altijd bedraad op mijn modem van online ( Thomson 043669 ) nu wil ik mijn laptop draadloos verbinden , maar dan krijg ik broadcom 802.11g netwekadapter. en dan draadloze netwerkverbinding uitgeschakeld met firewall . hoe kan ik dit oplossen ? alvast bedankt:confused:

verbinding inschakelen?> rechtermuisknop>eigenschappen>''apparaat inschakelen en gebruiken''

Staat de draadloze adapter wel aan? Zie hier (gekopieerd uit de gebruiksaanwijzing van je laptop):

240711hmijwirelesslan.jpg

bedankt voor je reactie , maar ik kan er niets mee , wat jij zegt komt niet in beeld , alleen kan niet worden geconfigureerd en moet een service WZC starten. en hoe doe ik dat , met laptop al of niet verbonden ( bedraad dan ) met internet of via een andere pc ? jeetje , noeuwe pc instellen op draadloos was simpel , ook e-reader ging simpel , maar om nu de laptop in een andere kamer te zetten lukt niet. weet je nog iets ?

ja , staat te knipperen en enabled , maar blijft draadloze internetverbinding Niet verbonden , met firewall

Nu moet je een draadloos netwerk gaan zoeken: menu start>verbinding maken>juiste netwerk selecteren>klik op verbinding maken>wachtwoord invoeren. En klaar is ...

gebeld met online , meneer heeft wat stappen met mij doorgenomen en strand op kan de Zero Configuration-service op lokale computer niet starten .Fout 1068 Afhankelijheidsservice of -groep kan niet worden gestart. volgens meneer missen dan enkele dingen diep in het systeem en kan ik dat niet zelf oplossen. dus ik kan met de laptop nooit draadloos

Probeer eens je virusscanner te laten lopen, en daarna als je niet krijgt, met MBAM.

weet nu dat er wat dingen missen of fout zijn op de laptop , moet een acer-recovery doen of een schone installatie , zou niet weten hoe dat moet dus ik moet maar accepteren dat hij niet draadloos kan.:confused:

Je kan proberen de drivers opnieuw te installeren. Hier te downloaden (selecteer bij het eerste pijltje met keuzes ''Wireless lan 80211bg''. De download kan dan ieder moment starten.

Remote Access Connection Manager ontbreekt in een lijst . is dat een driver?

Wat voor lijst bedoelt u? Ik denk wel dat het een driver is, maar het is niet relevant voor dit probleem, het is nodig om vanaf een andere computer de laptop te besturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan