kan geen driver vinden voor asus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeniiZz

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
hallo ik heb dus een Pc gekregen van een vriend van mij.
maar hij is die cd's kwijt van de comp (drivers)

en hij had hem geformateerd maar nu is dus alles weg en mijn vraag is.
of jullie me misschien zouden kunnen helpen.

over de computer van wat ik weet

(windows media xp prof versie 2002 +sp1
intel(R)
Pentium 4 cpu 2,40GHZ

en ik kijk bij deze comp .. apperaat beheer
zijn er gele vraagtekens / uitroep tekens bij
en die staan bij overige apperaten

.ethernet-controller
.Multimediacontroller
.multimedia video controller
.netwerk controller

en de geluids controller (driver) had ik al gevonden

alvast bedankt

jah daar had ik al gekeken maar als ik dat ding open schroef staat
alleen (albatron px845 gev pro) op maja kan ik niet vinden bij asus.com
maar het gaat niet om de moederbord denk ik:confused:
maar om de drivers zelf voor de apperaten die ik daar had ingevuld

Welkom op Helpmij.:)

Als de apparaten onboard zitten, zal je toch op de site van Asus moeten zijn.

De ethernet controler zit op het moederbord (tenzij je een pci netwerkkaart gebruikt) dus die driver zul je via het moederbord moeten zoeken. De video controler is waarschijnlijk je videokaart. Die drivers staan op de site van het betreffende merk. Ik denk dat je eerst moet weten wat er allemaal in je PC zit vooraleer je de juiste drivers kunt installeren.

Laatst bewerkt:
njaah maar op die asus site komt ik ook niet ver als ik niet weet hoe die apperaten heten of wat voor types het zijn want staat ook niet aan de binnekant aangegeven :o maar de straks keek ik hier ook op zo'n forum want mijn (audio) deed het ook niet maar stond er een link had ik het gedownload en toen deed die het dus ..
hmm word lastig :confused:

ik denk dat ik zo wel veder kom die vriend van mij moet niet ***len met zn asus :thumb: ff kijken dan maar

hmm nu kom ik als nog niet veder ik weet wat voor moederbord het is ik weet hoe die progs heten alleen die site werkt niet krijg heletijd van pagina kan niet worden weergeven ofzo dus kan ik niet veder :confused:

idd, heb hetzelfde probleem. Anders eens proberen contact op te nemen met de site of google eens afspeuren naar de drivers.

Ben je er al uit ik heb geen opgelost gelezen dus het lijkt me niet.
Altijd fijn een pc zonder drivers,als er niet mee geknoeid is moet het op je mobo staan
Persoonlijk zou ik alles eruit halen wat eruit kan bv je ethernetkaart ,video,geluid. dat zit meestal onboard.
Wanneer je weet welk moederboard je hebt ben je al een stuk verder,dan kan je wanneer de pc draaid alles terug plaatsen en een voor een de kaarten erin en de driver ervan ophalen.

Heb je asrock board dan kan je asrock een mail sturen voor de cd met de laatste drivers,van asrock weet ik het zeker dat je ze krygt je kan het bij asus ook proberen natuurlijk.
Ik wist eerst ook niet hoe ik drivers op haalde dus mailde ik de fabrikant,mail wel de afdeling europe de usa, can kan je vergeten.

Veel succes......Nixs

Hij weet welk mobo er in zijn systeem steekt, heeft ook de website waar de drivers te downloaden zijn. Alleen werkt de site niet goed http://www.albatron.com.tw/english/service/Download.asp (mobo komt uit rusland of in die omstreken).
Hoi Road
ja um rusland dan gaat alles een beetje ophouden,alles uit europa,usa,can is zo op te zoeken van mobo`s uit de ussr heb ik geen enkele weet van,en als de site dan ook nog eens niet goed zijn wek doet ben ik toch blij met mijn asrock in mijn vaste pc.
Ik haak hier af ik zou het verder niet meer weten,ik heb de quote ff bij jouw erop gezet dit is de laatste in de ry tot nu toe ik wens de zoeker veel suc6 verder maar vrees het ergste

nixs:(

Het is balen natuurlijk. Vraag mij af waar je een mobo uit rusland kan kopen? (buiten Rusland dan :D )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan