Kan geen driver vinden voor Club3D Videokaart PCI-e Radeon HD4870 1GB DDR5 2xDVI/HDCP

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivo367

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2006
Berichten
228
op de site van AMD kan ik niet het type 4870 selecteren.

Mijn OS is Vista 64bit.

Weet iemand een goede site?
 
Hoi,

Als je op deze link je os opgeeft en dan radeon dan komt in het derde vakje 4800 series te voorschijn en die moet je hebben.
En dan kom je op de link van crash dus zou ik die nemen.
Modag
 
Laatst bewerkt:
aha! 4800 SERIES .... klinkt achteraf wel logisch...
Ik was al bang dat de kaart niet compatibel was met AMD... :D

Thanx! :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Is het om de ati driver er af te halen kan je tijdens het installeren van de nieuwe daar regelen
komt vanzelf met de vraag om de oude te verwijderen. tenminste altijd geweest.
En anders even google-en komen er genoeg voorbij.
Modag
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik heb een nwe pc besteld waarop ik nog vista moet installeren.
Waarschijnlijk komt na de installatie Vista meteen met de mededeling: "nieuwe hardware (videokaart) ontdekt".

Wat kan ik dan het beste doen? Want de catalystdriver moet ik dan nog installeren.
 
Nee hoor Vista installeert een standaard driver, anders kan je de setup niet eens van beeld voorzien. Eerst de chipset driver van je moederbord installeren, daarna pas je videokaart driver.
 
aha! 4800 SERIES .... klinkt achteraf wel logisch...
Ik was al bang dat de kaart niet compatibel was met AMD... :D

Thanx! :thumb:
beetje logisch is je verwarring wel.
Immers wordt wel de HD4890 apart vermeld en niet de HD4870. Dit is voor mensen verwarrend.
 
Nee hoor Vista installeert een standaard driver, anders kan je de setup niet eens van beeld voorzien. Eerst de chipset driver van je moederbord installeren, daarna pas je videokaart driver.

Hoe installeer ik dan de chipsetdriver van het mobo? :shocked:
 
Laatst bewerkt:
Hoi Marsmannetje, ik ga ook zelf mijn dvd-speler op de nwe pc installeren. Het is een IDE.
Hoe kan ik op het mobo zien waar ik mijn kabel kan steken? (kabel wordt niet meegeleverd).
En de voeding kan ik zeker wel halen uit de kluwen kabels die al aanwezig is?:rolleyes:

Hoor het weer graag.
 
Hoi,

Door nadat je vista hebt geinstalleerd de cd-rom van het moederbord in de cd-rom speler te doen en daar vanaf de chipset driver installeren.
Welk moederbord heb je?
Modag
 
Laatst bewerkt:
Hoi Marsmannetje, ik ga ook zelf mijn dvd-speler op de nwe pc installeren. Het is een IDE.
Hoe kan ik op het mobo zien waar ik mijn kabel kan steken? (kabel wordt niet meegeleverd).
Kabel behoort meegeleverd te worden. Zit namelijk bij elk moederbord.

En de voeding kan ik zeker wel halen uit de kluwen kabels die al aanwezig is?:rolleyes:

Hoor het weer graag.
Is gewoon een molex-stekker. Zit op elke voeding. Er past maar 1 type... :)
 
ok dat is duidelijk!

Welk moederbord heb je?

Asus M3A76-CM AMD 760G, SATA2 RAID, VGA

Kabel behoort meegeleverd te worden. Zit namelijk bij elk moederbord.

Hmm, dit antwoord kreeg ik van 4Launch: U kunt de DVD speler zonder problemen met een eigen kabel aansluiten, afhankelijk of dit IDE of SATA is.
Maar ik heb wel een (IDE) kabel hoor, past deze maar op 1 type? Op mijn huide mobo (ook AMD) is het een zwarte gleuf (sorry, ik weet geen beter woord hiervoor):confused:
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan moet je de zwarte inderdaad hebben had hem op de foto over het hoofd gezien aansluiting gebruiken en zoals marsmannetje al schreef een molex stekker voor de voeding.
Ik neem wel aan dat je sata hd hebt genomen?

Modag
 
Laatst bewerkt:
Hoi Modaq,
Ok zwarte aansluiting dus... :thumb:

Ik neem wel aan dat je sata hd hebt genomen?
Ja hoor!
Western Digital 500GB SATA300 16MB, WD5000AAKS
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan