Kan geen dual-monitor instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joannika

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Ik heb 2 eizo FlexScan S1921 toetsenborden die ik naast elkaar wil plaatsen.
Maar in het configuratiescherm herkent hij er steeds maar 1 van de 2. Ik heb bij beide schermen 2 soorten kabels (zie foto) en aan de achterkant 3 ingangen (zie foto). Ik heb echt alle mogelijkheden geprobeerd, maar het lukt me niet een 2e scherm te identificeren.
Mijn grafische kaart is: ADM Radeon HD 7700 Series
Bij mijn vorige computer heb ik het ooit laten oplossen (veel voor betaald, dus nu even niet zo'n zin in). Hoe dat precies was opgelost weet ik niet, maar in elk geval zag ik toen in het configuratiescherm een 3e monitor die mijn fysieke 2e monitor wel identificeerde.
Weet iemand hoe ik het toch weer voor elkaar zou kunnen krijgen?

ingangen.jpgstekkers.jpg

Je probeert de ene vga/dvi stekker in je geintegreerde* videokaart aan te sluiten en de andere op je andere videokaart die gewoon in een pci(-e) slot zit? Is dit het geval, geloof dat dit inderdaad niet werkt.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat welke aansluiting is. Ik heb alle combinaties geprobeerd. Is er dan een manier waarop het wel zou werken?

De vraag is welke ingangen die monitoren ook hebben, geen HDMI erbij?
Je dient ze idd beide op de grafische kaart aan te sluiten en die heeft een DVI, een display port en een hdmi uitgang.
Lijkt mij indien er geen dislay of hdmi poort op de monitoren zit om een verloop daarvan naar dvi voor de 2e monitor aan te schaffen

Of die grafische kaart eruit en beide via de dvi en vga poort van de onboard aan te sluiten maar dat lijkt mij niet gewenst.

Mijn monitoren hebben inderdaad alleen vga en dvi.
Ik ga je oplossing proberen en een verloopkabel halen.

Alvast bedankt!

Het is inderdaad gelukt met de nieuwe kabel,

Heel erg bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan