kan geen dvd,s afspelen met mediacenter

Status
Niet open voor verdere reacties.

matsu1975

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2005
Hallo,

ik heb sinds kort Windows Vista Ultimate geinstalleerd, alles werkt naar behoren. Alleen ik kan geen dvd's afspelen die op mijn harddisk staan met de Mediacenter (met de afstandsbediening). Ik krijg dan de melding "Er zijn geen video's gevonden. Mogelijk bevat de computer geen video's of u zoekt in een lege map" Terwijl als ik de dvd afspeel met Power DVD werkt het gewoon.

Dit probleem had ik niet met Windows XP MCE.

Wie kan mij helpen?

groetjes van Glenn

Media Center Al helemaal goed ingesteld??

Dat moet je eerst apart doen.

Hallo,

Dus bij jou (matsu1975) werkt PowerDVD onder Windows Vista?
Welke versie?

DVD's bekijken gaat goed met WMP na "ffdshow" geinstalleerd te hebben.
Ook DivX bekijken gaat goed in WMP met ondertitels.

Grtz.

Laatst bewerkt:
Media Center Al helemaal goed ingesteld??

Dat moet je eerst apart doen.

Ik heb inderdaad de eerste instellingen allemaal uitgevoerd. Onder mijn dvd's heb ik de mappen waarin de dvd's zich bevinden toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Dus bij jou (matsu1975) werkt PowerDVD onder Windows Vista?
Welke versie?

DVD's bekijken gaat goed met WMP na "ffdshow" geinstalleerd te hebben.
Ook DivX bekijken gaat goed in WMP met ondertitels.

Grtz.

Ok, maar het gaat mij erom dat de Mediacenter goed werkt en dat ik dus de afstandsbediening kan gebruiken.

Begrijp ik het goed dat je zegt als ik WMP download en installeer dat de Mediacenter functie dan correct werkt? Wat is ffdshow?

alvast bedankt,

Matsu1975

Begrijp ik het goed dat je zegt als ik WMP download en installeer dat de Mediacenter functie dan correct werkt? Wat is ffdshow?

Je eerste vraag over Windows Media Player begrijp ik niet helemaal.
ffdshow is een codec pack.

Grtz.

Je eerste vraag over Windows Media Player begrijp ik niet helemaal.
ffdshow is een codec pack.

Grtz.

oooh, mis verstand van mijn kant, ik wist niet dat je het over Windows Media Player had.
Voor mij is WMP niet interessant wat betreft de functionaliteit.
Ik wil gewoon van mijn bankstel met de Mediacenter afstandsbediening mijn Media center bedienen. Alle functies werken ook met de afstandsbediening, behalve als ik een DVD wil afspelen die op mijn harde schijf staat, dan krijg is de melding: "Er zijn geen video's gevonden. Mogelijk bevat de computer geen video's of u zoekt in een lege map"

En ik heb dus de dvd bestand(en) getest/afgespeeld met Powerdvd en dat werkt dus wel.
Mijn vraag is dus wats gaat er precies fout in/met mijn Mediacenter functie?
Ik draai dus Vista Ultimate op mijn pc (mediacenter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan