Kan geen E-mail uit het buitenland ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarryBee

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Hallo iedereen,

Een kennis van mij heeft familie in het buitenland die hem steeds mailtjes stuurt. Niks mis mee toch? Het probleem waar hij tegenaan loopt is dat hij sinds vorige week ineens geen mailtjes meer kan ontvangen vanuit het buitenland, terwijl zijn vrouw dat nog wel kan (zelfde provider, andere computer) Het is dus aannemelijk dat er iets gebeurd is met de instellingen van zijn Outlook. Maar wat? Het gekke is dat alle binnenlandse mail wel aankomt. Wie weet raad?:confused:

Alvast bedankt.

Groeten Harry

Dit kan/zou niets te maken moeten hebben met waar de mail vandaan komt, behalve als het politiek getinte mails zijn uit China of zo, maar dan zou je vrouw er ook last van moeten hebben.

Ik denk eerder dat het aan de beveiligingsinstellingen van Outlook ligt. Ga eens naar Extra - Opties - tabblad Voorkeuren - Junk Email (wellicht heet het in het NL anders). Zet daar eens een vinkje bij 'geen automatisch filter'

Opgelost

Dit kan/zou niets te maken moeten hebben met waar de mail vandaan komt, behalve als het politiek getinte mails zijn uit China of zo, maar dan zou je vrouw er ook last van moeten hebben.

Ik denk eerder dat het aan de beveiligingsinstellingen van Outlook ligt. Ga eens naar Extra - Opties - tabblad Voorkeuren - Junk Email (wellicht heet het in het NL anders). Zet daar eens een vinkje bij 'geen automatisch filter'

Beste Verhoog,

Ik heb hem gebeld en wat hints gegeven. Hij doet het weer.

Bedankt namens Joop

Groeten Harry:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan