Ja, de mailservers van WorldOnline zijn nu Tiscali, je kunt de naam nog wel gebruiken, zoals je hieronder kunt zien:
Connected to Pop3-5.worldonline.nl.
Escape character is '^]'.
+OK Tiscali POP server (v.3.0.0) started
Dit betekend dat er met de mailserver niets mis is en dat het probleem binnen jouw netwerk moet worden gezocht.
Geplaatst door hoedje8
Hoi, Het duurde even voor ik de foutmelding kreeg hij verbreekt de verbinding hij verbinding heeft gemaakt???? Tijdens versturen veschijnt de volgende medeling: Er is een time-out opgetreden met de Server. Account pop-3 server. Pop3-5.worldonline.nl protocol Pop3. Poort 110. Beveilgd(SSL) nee. Foutnummer 0x800ccc19. Hopelijk weten jullie hier meer raad mee alvast bedankt Helga
Probeer je nou mail te verzenden of te ontvangen ??
Via die mailserver van Tiscali kun je namelijk niet verzenden (net gechecked), alleen mail ontvangen.
Als je dus daadwerkelijk mail probeert te verzenden via deze mailserver dan gaat dat inderdaad niet lukken, daarvoor moet je andere mailserver gebruiken (welke weet ik niet, maar je provider wel).
Het enige vreemde aan dit verhaal is dat je probeerd te verzenden dan via Poort 110 (en die is weer voor het ontvangen, verzenden is 25).
Ik zou contact opnemen met je provider, want hier klopt ff iets teveel niet.