Kan geen email meer ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudivanhemert

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2012
Hoi,

sinds vandaag kan ik zomaar geen mail meer binnenhalen met outlook 2007.
ik kreeg eerst deze foutmelding: 0x80042108. google leverde vooral onzin over norton (ik heb geen norton). ik heb wel mijn virusscanner gedeinstalleerd (avast) en harde schijf gechecked op fouten. Na herstart van de pc kreeg ik bij het binnenhalen een nieuwe error: 0x800ccc90. de gegevens zijn goed. hier is namelijk niet aangekomen.

heeft iemand een idee?
alvast bedankt.

Rudi van Hemert

:( Voorlopig mail systeem bij KPN doet niet, en .....:confused: er zijn werkzaamheden om dit probleem op te lossen aan de gang ....
ajvxn5.jpg

----
P.S. bij mij mail systeem doet ook niet ....:(

Laatst bewerkt:
Ik zou er niet op rekenen (werkzaamheden). KPN is gehacked en heeft uit voorzorg alles op zwart gegooid. Het kan dus zomaar nog een paar dagen duren voordat ze het weer open gooien.

Hallo!!

Voor de slimmeriken!! Ik heb outlook 7 goed geïnstalleerd....en geen foutmeldingen....maar....ik kan maar selectief mailtjes ontvangen??!!!
Als ik een mail verstuur via een ander account komt hij niet aan in mijn outlook??!!!

Wat moet ik doen.
Ik heb google al geraadpleegd en verschillende forums...maar ik kom er echt niet uit.
Ik dacht dat hier misschien wel smartguys zijn die het wel weten?

geroetttt moi

Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic niet actueel meer en mogen oude topics met rust gelaten worden. Graag een eigen topic aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan