Kan geen email versturen in windows mail 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilot30

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Hallo,
Ik heb op mijn laptop windows 7 met windows mail 2012.
Kan wel mails ontvangen maar niet versturen en krijg dan een foutmelding.
Ik heb een KPN aansluiting, dus KPN maar gebeld, alle instellingen nagelopen echter zonder resutaat.
Bij KPN wisten ze het ook niet meer en adviseerde me een ander mail programma.
Thunderbird geinstalleerd maar ook daar gaat de uitgaande post niet weg.
Instellingen: pop.kpnmail.nl
mail.kpnmail.nl
gebruikersnaam:......@hetnet.nl
Heeft iemand hierover een advies hoe dit op te lossen.

Maak even een screenshotje van de foutmelding die wordt weergegeven in Windows Mail.

Kan geen email versturen

Ik heb het foutbericht hierbij:
Hetbericht kan niet verzonden worden. De instelling voor de server voor uitgaande mail (SMTP) moet mogelijk worden gecofigureerd.
Neem contact op met de e-mail provider voor de serverinstelling
voor (emailadres)
Onderwerp (het onderwerp)
serverfout 550
reactie van server 550 5.7.1. unable to relay for (emailadres)
server: mail.kpnmail.nl
windows mail foot-id 0x800CCC79
protocol SMTP
port 25

Even voor alle duidelijkheid, maar ik snap het ook niet. We hebben een account bij Hetnet, dus je zou denken dat je ook daarvoor instellingen moet doen. Echter de KPN medewerkster gaf me de instructies om het als kpnmail in te stellen, pop.kpnmail.nl en mail.kpnmail.nl. Het zou zo moeten werken. Het gekke is dat ik wel inkomende post ontvang maar kan niet versturen want d an krijg ik de bekende foutmelding.

Ik ben er uit. Nadat ik de laptop van windows 7 had voorzien kwam ik terecht op het netwerk van de buren. daar deze wel beveiligd was kon ik geen mail versturen.
Ik was vergeten mijn netwerk opnieuw te configureren. Probleem nu opgelost. Bedankt voor het meedenken.

Hoe kun je nu connecten naar een netwerk vd buren als die beveiligd is.... dan zou je toch helemaal geen verbinding moeten krijgen/
Dit is voor anderen zeer verwarrend hoe je dit verklaart...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan