kan geen email versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

timcos1987

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2006
Berichten
23
Hoi,

wie kan me helpen met het volgende probleem? Ik kan sinds een tijdje geen email meer versturen, ik heb alle instellingen geprobeerd maar niets helpt. Van beveiligings instelleden enz. Met het verzenden kan outlook (en thunderbird en live mail ook) geen host vinden. Ontvangen gaat wel, maar verzenden niet. Ik moet dus iedere keer via mijn webmail emails verzenden. Ik gebruik Online.

Alvast bedankt

Tim
 
Ga naar
Extra, Accountinstellingen, klik 1x op je naam en daarna op Wijzigen.

Wat staat daarna bij POP en SMTP ?
 
Was het niet dat je inlognaam ook veranderde bij de overstap naar online?
Zoiets, dat je volldig emailadres als username staat?

Krijg je een (fout)melding bij het verzenden?
 
Laatst bewerkt:
Naam maakt niet veel uit, bij mij staat in het account ook nog steeds Orange. Als ik mail verstuur van buiten naar binnen mag ik kiezen wat ik wil: orange.nl of online.nl, allebei werkt.
 
Bij mij ging het zo :

casema / wanadoo > orange > online > ziggo

en bij POP3 en SMTP is het orange.nl (bij mij )

ED
 
inds orange online is geworden heb ik dit probleem van niet kunnen verzenden vaker gehad.
Meestal is het na een uurtje weer over en kan ik gewoon verzenden maar soms duurt het wel een hele dag!
Gelukkig ga ik per 1 november tijdelijk over naar een andere provider want het bellen gaat ook niet al te best met online.
Als ik met mijn mobiel naar mijn huisnummer bel (die dus ook op de modem zit) gaat hij pas over als ik hem op de mobiel al 4 maal heb gehoord!!?? daarna gaat hij 2 maal over en kom ik al in de voicemail.
Nee die online heeft het allemaal nog niet op orde, ik mag van online af omdat het unique bellen stopt.

Ga nu tijdelijk bij Alice, hoor ik ook niet al te veel goeds van maar ik kan ze tenminste iedere maand opzeggen.
Binnen kort hier in Almere glasvezel :) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan