kan geen emails verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

valerie011

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2011
Sinds vandaag aangesloten bij Outlook met 2 accounts. Die van hotmail werkt prima, maar met mijn zakelijke email kan ik geen emails verzenden. Deze mails blijven in post uit hangen en geven als foutmelding 0x00cc0f. Ook met mijn iphone die ik sinds een paar dagen heb kan ik geen emails vanuit ditzelfde account versturen.

Via Windows Live lukt dit wel allemaal. Maar wil wegens de synchronisatiemogelijkheden van de iphone overschakelen op outlook.

Kan iemand mij hier mee helpen?

Verwijder de accounts eens en maak ze opnieuw aan.

ik heb net de account helemaal gesorteerd met submappen ed, heeft redelijk wat tijd gekost, dus liever een andere manier

Hotmail is ook van Bill

Denk dat Outlook wel weet hoe een Hotmail acount aan te maken, maar bij je zakelijke account zal je toch moeten opgeven hoe hij dat moet doen.
Hij zal willen weten of je POP of IMAP gebruikt en wat de SMTP server van je account is.
Overigens als je Windows LiveMail gebruikt (de client) zou Outlook die gegevens gewoon overnemen hoor.
Succes:thumb:

pop en smtp heb ik hetzelfde ingesteld als dat ik dat bij windows-live mail had gedaan, dus ook handmatig, alleen hier werkt ie dus niet

Controleer het nog eens goed.
Het let heel nauw!

:d Pak maar gewoon jou provider contract en op contract staat juiste instellingen voor jouw zakelijke e-mail ...
Of anders vertel maar ff bij wie heb jij contract afgesloten ?? ..:d hoef je niet jouw adres nu geven aleen maar bij wie heb je contract Chello/Planet/Ziggo/Scarlet of zoiets ??
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Och sorry zie ik nu pas in vorige comment zeg je Ziggo .... toch ? :D

1.) verwijder je dus jouw ( aleen maar zakelijke ! ) account
2) Start maar opnieuw ( maken ! ) jouw zakelijke account
3) Typ maar eerst jouw gegevens ... Adres en wachtw.
4) Type account is .... POP / ... Beschrijwing Ziggo mail
5) Server inkomende post is : pop.ziggo.nl / Server Uitgaande post is : smtp.ziggo.nl - jouw gebruiksnaam ( zoals op contract ! ) / jouw wachtwoord ( zoals op contract ! )
6) en verder is standard ...bevestig nog alles en zal moetten werken ! :D
OF anders kijk maar HIER !

Laatst bewerkt:
En ik heb hosting van mijn emaildomein/website door web-oké, heeft dat nog invloes. Thuis dus verbinding met ziggo, maar ik neem aan dat ik geen mail.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl moet invullen. Dit heb ik geprobeerd en werkt niet. Nu vul ik mail.xxxx.nl in en smtp.xxx.nl in. xxx=mijn domeinnaam en dus ook emailextensie.

Sorry hoor, dit is voor mij nieuw.
Maar je kunt in LiveMail je account instellingen exporteren en daarna importeren in Outlook.
Maar vind het bizar dat je het volgens jou letterlijk over neemt en toch doet hij het niet.

Note: heb ooit meegemaakt dat smtp niet werkte en SMTP wel.
Let ook op dat het POP3 is of IMAP

:( Nah ...dat is me vreemd dat je zei ...Inkomende en uitgaande servers zoals ik je aangegeven heb niet werken.... volgens mij op jouw contract zo zal ook moetten staan en/of dit is standard instelling bij ziggo ... :D
:d Normal gesproken telefonisch helpdesk kan je ook i.v.m. zakelijke account, ... in paar minuten helpen :thumb::d

Laatst bewerkt:
Let even op, denk dat ik je probleem begrijp.

Als je thuis met Ziggo werkt zul je in Outlook de SMTP van Ziggo op moeten geven.
Mocht je ergens anders zitten, laten we als voorbeeld nemen bij mij, dan moet je even de SMTP aanpassen naar Zonnet.nl
Vaak hebben hosting providers een speciale port om SMTP via een andere ISP mogelijk te maken.
Dat moet je daar even vragen.

Sorry opgezocht,
POP.ziggo.nl
SMTP.ziggo.nl

Dus om te versturen alleen SMTP aanpassen.
Als het dan nog niet lukt blokkeert Ziggo jouw verkeer.
Dan toch maar even bellen.

Laatst bewerkt:
"En ik heb hosting van mijn emaildomein/website door web-oké, heeft dat nog invloes. Thuis dus verbinding met ziggo, maar ik neem aan dat ik geen mail.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl moet invullen. Dit heb ik geprobeerd en werkt niet. Nu vul ik mail.xxxx.nl in en smtp.xxx.nl in. xxx=mijn domeinnaam en dus ook emailextensie. "

ziggo invullen helpt niet, email in doet het dan ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan