Kan geen enkel '' meer zetten???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Luitjes,

Ik kan geen enkel '' meer maken.
Dus bijvoorbeeld bij het woord Lama''s staat een dubbele tussen de a en s en dat moet een enkele zijn. Van alles al geprobeerd....lekker vaag weer.
Iemand nog een idee?
 
Toetsenbordindeling op Verenigde Staten, int., en taal op Nederlands, in de landinstellingen?
 
Probeer eens: Shift+Ctrl.
Gelijk indrukkken en dan weer opnieuw proberen.
 
@Lange Pier, ja staat zo!

@ Thooms...even proberen!

Lama's!!!!

Jaaaaaaaaaaa, dat helpt, wat was het nou???
 
Met deze optie worden de tekens op je toetsenbord verplaatst.
Vraag me niet waarom dit mogelijk is... maar nu weet je het voor de volgende keer:)
Greetsz
 
Blijft alleen niet zo.
Ik moet het steeds opnieuw doen.
 
Je moet het gewoon 1 keer doen.
Shift+Ctrl haalt de vage tekens uit deze ""modus"
Maar deze zet ze er ook weer in.
Bij mij werkt het altijd wel:confused:
Ik zou het anders niet zo snel weten.
 
toetsenbord instelling ENG------verenigdestaten zetten

bij mij staat ie op nederlands -> ver. Staten ;)

29ony9c.jpg


:cool:
 
Nou ik kan instellen wat ik wil maar het blijft! Alleen CTRL + SHIFT helpt maar dat is ook niet blijvend.
 
Installeer de drivers van je toetsenbord opnieuw, in/vanuit apparaatbeheer, en dan handmatig, wie weet.
 
Ik heb dit probleen aan Logitech voorgelegd
toen ik een nieuw toetsenbord had gekocht ;)
NIET voor U :p
en die zeiden dat je die andere instellengen er gerust uit kon gooien :cool:

Uit uw e-mail begrijp ik dat de tekensvan het toetsenbord niet overeenkomen met de tekens op het scherm.

Waarschijnlijk is in dit geval de toetsenbordindeling niet correct ingesteld. Windows kent verschillende indelingen, en de twee die op de "Nederlandse" toetsenborden van toepassing zijn, zijn de zogeheten "Verenigde Staten 101" en "Verenigde Staten Internationaal" indelingen. De Verenigde Staten 101 indeling is in principe correct, maar biedt echter geen ondersteuning voor het €-teken. Hiervoor heeft u de "Verenigde Staten Internationaal" indeling nodig.
U kunt deze instelling in Windows XP aanpassen op de volgende manier:
- Dubbelklik op "Configuratiescherm" onder "Deze Computer".
- Dubbelklik op "Landinstellingen". Indien U deze optie niet ziet, klikt U links op "Klassieke weergave".
- Klik op de knop "Details", welke zich op het tabblad "Talen" bevindt.
- Op de volgende pagina kunt u vervolgens indelingen toevoegen door middel van de knop "Toevoegen", waarna U de ongewenste indelingen kunt verwijderen door ze te selecteren en op "Verwijderen" kunt klikken.

U moet er voor zorgen dat er maar een layout in de lijts voorkomt anderen moet u verwijderen.
Het probleem zou nu verholpen moeten zijn.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Logitech Europe SA
 
Bij mij is het opgelost

Als je nog steeds met het zelfde probleem zit heb ik misschien wel de oplossing.
In het schermpje dat jullie in de topic hebben afgebeeld heb ik de indeling nederlands verwijderd, na even opnieuw opgestart te hebben ben ik nu "gelukkig" van het probleem af.
Succes ermee.
TheikeT
:thumb:
 
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb alle combinaties van taal en toetsenbordindeling al geprobeerd (dwz: Nederlands-Nederlands, Nederlands-US International, Engels (US)-US International, Engels (UK)-US International), maar het probleem blijft. Iemand nog een idee?
 
Als je meer dan een toetsenbord indeling hebt blijf je met het probleem zitten.
Je moet zorgen dat je nog maar één indeling hebt, dan is het probleem opgelost.
succes ermee



TheikeT
 
Niet dus. Net als bij Raymond werkt bij mij alleen het middels toetsencombinatie switchen van taal (bij mij is dat Alt-Shift) en daarvoor moet je dus twee talen geïnstaleerd hebben. Het maakt daarbij dus niet uit of 'ie dan op Engels of Nederlands staat. Staat 'ie op Nederlands en het probleem doet zich voor dan los ik het op door 'm op Engels te zetten en als het probleem zich dan weer voordoet zet ik 'm weer op Nederlands. Probleem dus enigzins opgelost, maar het is wel irritant dat het steeds terugkomt en bovendien snap ik er helemaal niks van. Iemand een idee hoe dit kan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan