Kan geen exe bestanden openen na (her)installatie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rambot2040

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Ik ben de hele avond het internet al aan het afgaan om deze vraag te beantwoorden maar helaas nog geen succes. Heb eerst ook de zoekfunctie op dit forum toegepast, maar dat bleek niet te werken. Kreeg foutmelding. Dus vergeef mij aub als ik een vraag stel die in het forum al is gesteld.

Omdat de laptop aardig traag werd, heb ik vandaag er een herinstallatie over heen gegooid. Alleen komt er nu het volgende probleem uit: exe bestanden kunnen niet worden geopend. Krijg geen foutmelding hierbij. Ik klik er op maar er gebeurd niks. Wie weet raad?

Download deze EXE en LNK registerfixes.
*Pak de bestanden uit naar je bureaublad. Rechtsklik erop en klik op Samenvoegen.
Herstart je systeem

*Mocht je niet weten, hoe je moet in - en uitpakken, staat er hier een handleiding.

Ik heb beide bestanden gedownload en uitgepakt op het bureaublad. Maar wat bedoel je met Samenvoegen? Ik heb beide bestanden wel geopend, maar geeft dan wel de melding dat er niet geïmporteerd kan worden, omdat sommige gebruikt worden door het systeem of andere processen. Na opnieuw opstarten is er niks veranderd. Kan het nog steeds niet openen.

Trouwens een belangrijke toevoeging: programma's onder het bureaublad, start kan ik gewoon openen. Dit zijn volgens mij ook exe bestanden. Maar zodra ik een bestand/programma download en wil openen om te installeren gebeurd er niks.

Extra toevoeging: ik heb me blind gestaar naar 1 bestand, totdat iemand zei, kan je wel andere exe openen en installeren :confused: En ja hoor Chrome geinstald en GOM player. Ligt dus blijkbaar aan het soort programma. Het gaat namelijk om UTorrent en Bittorrent. Kan beide niet openen. Lijkt alsof ze worden tegengehouden? Mar waardoor?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan