Kan geen filmbestanden meer afspelen in i.e.

Status
Niet open voor verdere reacties.

andre86

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2006
Goedeavond,

Pas heb ik mijn harddisk geformatteerd, windows opnieuw geinstalleerd, enz. Ook heb ik windows media player 11 gedownload en geinstalleerd. Het is nu echter ineens niet meer mogelijk om filmbestanden in de internet explorer af te spelen. Ook kan ik geen Java-applets meer laden. Ik heb de nieuwste Java gedownload en ook staan alle instellingen wat betreft Java ingeschakeld in internet-opties.

Wie heeft er een idee wat dit zou kunnen zijn?
Vriendelijke groeten,
André Moree

Flash ook geïnstalleerd, en de juiste codecs?

ja Flash is ook geinstalleerd. Van Windows Media Player heb ik alle codecs gedownload. Als er een java applet gestart moet worden, staat er alleen linksboven in het applet een rood kruis. Toch is Java geinstalleerd en staan alle instellingen goed:s

zelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem. ik kan geen filmpjes afspelen in I.E. java grafieken e.d. werken wel. flash ook
ik draai met XP pro NL + i.e. 6 en heb alle codec's
mijn vriendin heeft ook XP pro NL draaien + ie6 en bij haar kan ik wel filmpjes bekijken.

Quicktime werkt wel in i.e. ik heb al een paar keer versies van autopatcher erop gezet.
maar dat werkt ook niet, ik denk dat ik alles op nieuw moet installeren het is mijn "alles pc" dus daar begin ik niet aan.

Er moet een oorzaak en dus ook een oplossing zijn. wie het weet mag het zeggen. ik hou dit topic in de gaten

Alle codecs ook geinstalleerd?
Goed gekeken bij de Opties bij menu Extra in IE.

Alle codecs zijn geinstalleerd en alle instellingen staan goed. Beneden heb ik de pc ook geinstalleerd en daar doet alles het wel.
Het kan ook niet aan mijn moederbord liggen, zulke verhalen hoor je wel eens.
Heb net Java verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nog steeds hetzelfde probleem.
Voor mij houdt het nu op, ik zou niet weten waar het nog meer aan kan liggen...

Als er een Java applet gestart moet worden, komt er alleen een wit vlak met linksboven een rood kruis.

Groeten,
André

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan