kan geen filmpjes bekijken via uitzending gemist

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Krijg steeds de melding microsoft silverlight installeren en als ik dit doe geeft hij aan dat deze er al op staat.
Wat kan ik doen?
bedankt, Sitas

Silverlight deinstalleren via het configuratiescherm. Daarna opnieuw laten installeren.

lukt nog niet

Silverlight verwijderd en opnieuw geinstalleerd, als ik klik op afspelen gebeurd er niets......

hoe kan ik dit zien?

Ik weet niet wat ik daar kan zien of moet doen.
Ik kan ook niet op de site vd school van mijn dochter, Magister, ook dat gaat via silverlight. kennelijk werkt dit niet op mijn computer.

Bijlagen

• silverlight.jpg
    silverlight.jpg
    70,3 KB · Weergaven: 65
wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?

Heb al tig keer silverlight verwijderd, cc cleaner erop losgelaten, maar het werkt nog steeds niet. ik heb vista. heeft het iets met Apple te maken?
Grote dank!

Waar haal je Apple ineens vandaan?

apple

Omdat ik soms een scherm krijg met de vraag om I Tunes en nog iets te updaten. Mijn vriend heeft eea geinstalleerd ivm zijn Ipad, maar misschien heeft dit er niks me te maken...

Nee, inderdaad. Silverlight is van Microsoft dus je hoeft het niet bij iets met Apple te zoeken.

wat kan ik nu dan doen?

Vooral ook de site van de school van dochter is belangrijk om af en toe te bekijken. Magister, werkt ook via silverlight........:o

iemand nog tips ivm silverlight?

Hoe kan ik dit nu oplossen?

nog steeds geen beeld.........

wie o wie heeft dit ook gehad en hoe is dit opgelost?
Grote dank!

Is dit probleem reeds opgelost?
Zo niet: Een andere veel voorkomende oorzaak van dit probleem is dat men de 64 bits versie van Internet Explorer gebruikt. Dit probleem kan zich alleen voordoen op 64 bits Windows installaties.
Op een 64 bits Windows versie is namelijk een 64 bits en een 32 bits Internet Explorer aanwezig. Standaard wordt de 32 bits versie van Internet Explorer gebruikt. Maar soms gebeurd het dat het icoontje om IE te starten verwijst naar de 64 bits versie van IE. In de 64 bits versie van IE werkt Silverlight niet.

In uw geval wil ik u vragen om te controleren welke versie (32 bits /64bits) van Internet Explorer wordt gebruikt. U kunt voor de zekerheid op een alternatieve manier de Internet Explorer starten.

Start Internet Explorer op de volgende wijze:
Klik op start-> Computer
Navigeer naar de volgende locatie: C:\Program Files (X86)\Internet Explorer\
In de map "Internet Explorer" ziet u het blauwe E icoontje van Internet Explorer (Iexplore.exe) Dubbelklik hierop om Internet Explorer te starten. Test dan direct de Silverlight uit.

Werkt het nu wel? Dan wordt het probleem veroorzaakt doordat de gebruikte snelkoppeling verwijst naar de 64 bits versie van IE. U kunt dan zelf de bovengenoemde Iexplore.exe kopieren naar het bureaublad (Snelkoppeling maken).

probleem is opgelost, tip voor anderen?

:)via een link gevonden op internet:
- Verwijder de huidige versie van Silverlight (via het configuratiescherm) en installeer de nieuwste versie van Silverlight via http://www.microsoft.com/silverlight/downloads.aspx.

- Voer hierna de onderstaande "fix “uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Probeer nu nogmaals de Silverlight video stream op RTL XL te kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan