Kan geen foto's of files meer verzenden in windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Witchy

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
449
Als je met de rechtermuisknop op een bestand of afbeelding klikt, kun je via kopiëren naar emailontvanger dit bestand aan een email bericht koppelen. Bij afbeeldingen krijg je de keuze om de afbeelding kleiner te maken en dan te verzenden.
Bij mij werkt dit niet meer. Ik krijg nog wel de keuzemogelijkheid voor het verkleinen van de afbeelding maar daarna gebeurt er niets meer. Ik kan geen afbeeldingen of bestanden meer verzenden via windows.
Hoe krijg ik dat weer goed? Zou het gebeurd kunnen zijn na installatie van Picassa?
 
Als Picassa na installatie alle extensies toegeeigend heeft zal het wel zo zijn.
Windows kan zips openen. Zodra ik echt Filzip er op zet is het gedaan met die functie.
 
Ik heb met regsvr32 shimgvw.dll alle extensies weer teruggezet. Waar zou ik nog meer moeten kijken dan, bij welke extensies? Bmp wordt geopend met windows viewer en verder gebruik ik ACDSee 7 maar toen werkte het nog. Ik probeer te bedenken wat ik geïnstalleerd heb en ik kom op Picassa, verder weet ik het niet.
Ik heb de oplossingen op deze pagina geprobeerd
http://www.steve.maurer.net/tutoria...st_resizing.htm

maar die werkten ook niet.
 
Deze link bedoelde ik ook. In het verleden heb ik dat een keer gebruikt in een soortgelijk geval en dat werkte prima. Nu dus niet.
 
Voegt geloof ik niet zoveel toe maar Picasa is ook het probleem in dit Topic. Maar leest het eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan