kan geen geluid meer afspelen via firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

milcop

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2009
hee
als ik bv naar youtube ga kan ik geen geluid afspelen
de video speelt gewoon af maar hoor niets :s

Wie heeft ditzelfde probleem En/Of weet een oplossing??

Groeten milco

Edit:
Ze;fs met safari werkt er geen muziek en Internet Explorer ook niet
Het is bij elke videosite :s

Laatst bewerkt:
Is het alleen op sites of ook gewoon als je een liedje op je pc afspeelt? Anders zou er iets geblokkeert kunnen staan in je settings.

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is alleen op internet het geval
niet als ik media player heb op mn pc en afspeel dat hoor ik gewoon en de systeem geluiden hoor ik ook gewoon
alleen via internet werkt het niet waar ik dus veel nieuwe nummers eerst luister

Het volgende van een engelse site afgeplukt. Werkte bij ons prima. Probeer het eens.

Start
Uitvoeren
Type “regedit”
Enter

Linkerkant surfen tot je het volgende bereikt:
My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Win dows NT\CurrentVersion\Drivers32

Naar de rechterkant en klik rechtermuisknop dan “nieuw”

Klik op “tekenreekswaarde”
Type “wavemapper” enter
Op wavemapper staan en dan enter
Type “msacm32.drv” enter

Sluit de editor. Geen herstart. Alles werkt.

Succes

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

hmm tja das vervelend...

ik zal nog is ff verder kieken voor je en probeer zelf ook wat te googlen want daar staat meer op dan je denkt ;)

.

welke keywords moet ik dan googlen want heb al de vraag gseteld maar hielp me niet verder :(

zoek is op geen geluid youtube een beetje in die richting, dat bracht mij tot die oplossing die ik jouw stuurde. maar wat ik denk is dat er iets niet goed is ingesteld in de settings. Zoek de settings van je geluids kaart is op en maak is een print screendje, misschien staat er iets wel niet goed aangevinkt.

.

ik gebruik
SoundMax integrated digital audiomaar daar kan ik alleen opname apparaten veranderen

ik denk dat je verkeerd zoek :P Maar als je iets vind moet je het ff zeggen. En weet je of je een losse geluidskaart hebt of een in je moederbord geintregeerd (let niet op mijn spelling).

.

ik heb zo'n standaard ding die op mn compaq moederbord zit
dus...

Weet niet of je hiuer veel meer mee te weten komt
maar start mn eigen pc nu opnieuw op
nu ff via pa zn pc :p

Maar zodra ik iets meer weet dan meld ik het

( weet je ook wat voor soort instellingen je nodig hebt, Die met die schuiven staan allemaal open en niets is als dempen aangevingt
Staat op Afspelen{2e Optie was opnemen maar dat werkte ook niet})

zo te zien kijk jij meer bij de geluidsinstellingen. Die staan echter los van de instellingen van je geluidskaart. Kijk is bij configuratiescherm misschien vind je daar meer.

vergeet wat ik hierboven zei zat ff verkeerd.

Heb je xp of vista of wat?

.

ik kan het niet lezen :P

maar ik ga nu weg misschien vind ik nog wel een oplossing.

Groetjes

.

probleem opgelost door de codec tweak tool te gebruiken die bij de codec pack zit

Thnx voor alle hup hier :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan