kan geen groepsmail verzenden in windows live mail (windows 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

lind1318

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2003
Berichten
25
hallo,ik verzend altijd een email naar veel personen met bcc,deze heb ik geplaatst in 1 groep.
nu lukt het me niet meer om deze te verzenden.ik krijg dan de melding dat hij het bericht niet kan verzenden,typ een emailadres voor 1 of meerdere geadresseerden in de velden aan,cc,of bcc.

wie kan mij helpen?

gr.ria
 
groepsmailverzenden

Het probleem ligt wellicht aan de email adressen. Ik kan je hierbij een voorbeeld geven als je een email adres hebt als jantjepietje@hotmail.nl er kan bijvoorbeeld een punt achter zitten bij het email adress of er kan een spatie tussenvallen kun jij dit eventueel controleren.

Met vriendelijke groet,

Hassan Ucar
 
hallo hasan,dat kan het probleem niet zijn,ik verstuur iedere 3 maanden zo'n nieuwsbrief en heb er nooit geen problemen mee gehad.
 
Kunt u even een prt screen sturen?

Met vriendelijke groet,

Hassan Ucar
 
Mailservers zijn niet blij met mails waar niet (minstens) 1 geadresseerde in staat (dus in het Aan: veld). Geen idee waarom WLM hier nu over valt, maar het is algemeen een zeer goed idee om altijd (minstens) 1 geldig e-mail adres in het Aan: veld te hebben.
Probeer het (dus) eens zo:
Zet het afzender e-mail adres in het Aan: veld en zet de rest (jouw e-mail groep dus) in Bcc:
Verstuur het bericht.

PS: Als het afzender e-mail adres in het Aan: veld zet geeft nog steeds evenveel (herleidbare) e-mail adressen als eerder, namelijk 1 (die nu voor zowel Aan: als in het Van: veld bij de ontvangers verschijnt).
PS2: Ook kan het zijn dat je verzendgroep in het ongerede is geraakt. Maak een nieuwe aan, en zet dezelfde deelnemers er in en probeer het opnieuw, mocht mijn verhaal in de eerste paragraaf je (in eerste instantie) niets brengen.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
hallo hassan,ik had al n email verstuurd als groep en naar mezelf,ook toen wilde hij hem niet verzenden naar de groep.
n nieuwe groep aanmaken zal ik straks even proberen,het zijn er nl. nogal veel.

gr.ria
 
hallo tijs/hassan,ik heb nu een nieuwe groep aangemaakt en nu is het dus wel gelukt.

enig idee hoe t komt dat de adressen waren verdwenen uit deze groep?

in ieder geval bedankt voor jullie hulp,nog n fijne avond verder.

gr.ria
 
hallo toch nog n vraagje,ik heb de groepsmail verzonden,maar hij staat niet bij mijn postvak uit en ik krijg hem ook niet binnen.

toch iets niet goed???

gr.ria
 
Verzonden items zal die map toch wel heten? Postvak Uit ken ik alleen als tussenstation voor het verzenden, niet als de map waar werkelijk verzonden mails in worden gearchiveerd....

Tijs.
 
Opnieuw proberen, met jezelf in het Aan veld, lijkt me.

Tijs.
 
Geen idee. Hopelijk heeft iemand anders een idee.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan