Kan geen herstelpunt vinden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

daan00

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2009
Hallo,

Nadat ik windows vista opnieuw heb geinstalleerd omdat mijn nieuwe laptop (Acer Aspire 5735Z) het totaal niet meer deed, behalve in veilige modus, leken mijn problemen opgelost te zijn. Maar al snel begon hij vast te lopen bij alles wat ik deed; als iemand een msn gesprek begon liep hij een paar minuten vast, als ik iets wou intypen in de zoekoptie van start ook en noem maar op. Hij begon ook weer heel sloom op te starten, en ik had regelmatig een CPU gebruik van 100%, terwijl er niks open stond. En nu wil hij dus niet meer opstarten in de normale modus, ik ben weer terug bij af dus. Alleen ben ik dit keer zo slim geweest om meerdere herstelpunten te maken, en ik weet zeker dat ze zijn gelukt want ik zag ze staan. Maar nu wil ik dus terug naar een eerder moment, en nu geeft het aan dat er geen herstelpunten zijn gemaakt!! Terwijl ze er echt wel zijn. Weet iemand waar dit aan ligt en wat ik moet doen? Ligt het misschien aan veilige modus ofzoiets? Ik heb niet heel erg veel verstand van dit soort dingen. Ik hoop dat iemand me kan helpen!!

Zijn denk ik weg

Je geeft aan Vista opnieuw ge-installeerd te hebben. Dan zijn natuurlijk je herstelpunten van voor die tijd weg. Of lees ik het verkeerd.

Ik heb herstelpunten gemaak ná vista opnieuw geinstalleerd te hebben :)

Ik denk eerder dat je een virus te pakken hebt, of dat je harde schijf gewoon verrot is (komen er rare geluiden uit je harde schijf die er eerst niet waren??).

Het feit dat herstelpunten verdwijnen is vreemd, ik denk gewoon een virus wat voorkomt dat je het gemakkelijk kan verwijderen door je systeem te herstellen.

test eens een keer hiermee, maak een herstelpunt en kijk of deze blijft staan, na 2 a 3 uur, start je, je laptop opnieuw op en kijkt dan of ie er nogsteeds staat, is je herstelpunt dan weg is het hoogwaarschijnlijk een virus.

Een kleine mogelijkheid kan ook nog zijn dat er iets fout is gegaan bij het installeren van windows, dit kan, dan kan je altijd opnieuw een herinstallatie doen.

Scan je laptop ook even met 1 van de door deze site aangeraadde antispyware software.

Suc6 :thumb:

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk is het mijn harde schijf, hij maakt ook hele vreemde geluiden. Het rare is, zodra ik Vista opnieuw heb geinstalleerd (dit is nu al zo'n 5 keer nodig geweest binnen 2 maanden tijd), doet hij het maar voor 2,3 dagen en dan krijg ik bij opstarten een melding 'Kan Windows niet openen'. Ligt dit dan aan mijn harde schijf?
Ik heb net gekeken naar mijn herstelpunten, ik heb 3 dagen geleden een herstelpunt gemaakt, en nu staat er dat ik een uur geleden (toen startte ik hem op) een herstelpunt heb gemaakt :confused:

ja is je harde schijf, windows niet kunnen openen na een verse installatie kan gewoon niet kloppen, je kan nog een keer een herinstallatie uitvoeren, maar ik denk dat je harde schijf zeer binnekort de geest geeft ;)

Ojeee.. Kan je nagaan, hij is pas 2 maanden oud deze laptop ;)
Toevallig enig idee hoe duur zo'n reparatie is en hoelang ik hem kwijt ben?

Welnee geen probleem, gewoon ruilen je hebt nog garantie !!

Dat wist ik niet, waar heb je hem gekocht ??

Het kan zijn dat je laptop gevallen is of dat de medewerkers vande winkel onvoorzichtig met je laptop zijn omgegaan, toevallig een LIDL of een ALDI ??

Laatst bewerkt:
Ja, hijs 2 maanden oud je hebt dus nog gewoon fabrieksgarantie ;)

waar heb je m gekocht als ik vragen mag ??

Oke, vandaag nog teruggaan, zeg maar dat er rare geluiden uit de harde schijf komen, en vermeld de probelemen, zeg maar gewoon dat je vermoed dat de harde schijf kapot is.

Waarschijnlijk hebben de magazijnmedewerkers hem laten vallen, of zijn er op andere wijze onvoorzichtig mee omgegaan.

Gewoon ruilen hoogwaarschijnlijk krijg je gewoon een nieuwe of je moet de harde schijf opsturen en je krijgt een nieuwe, gewoon even langs de winkel gaan !!!

Suc6 laat het me weten :thumb:

Laatst bewerkt:
Of vandaag lukt weet ik niet, maar ik zal hem zeker zo snel mogelijk terugbrengen dan. Dan zal ik het hier wel posten :D
Bedankt voor je hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan