Kan geen internet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sylvia78

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Hallo allemaal, Mijn dochter heeft onlangs een oudere PC gekregen een Dell. Deze was helemaal geformatteerd. Ik heb er nu XP op zitten maar ze wil heel graag internet. Ik dacht, draadje inpluggen en internet maar helaas:confused: Ook via configuratie kom in niet verder. Ik ben zover dat ik een breedband erop heb zitten die niet verbonden is. Ik werk ook met een draadloze verbinding via een router, maar kom geen steek verder. Kan iemand deze leek helpen?

Ga naar apparaatbeheer in configuratiescherm en vermeld alle namen waar een geel vraagteken voor staat. Dan kan ik de drivers voor je opzoeken.

Toch gevonden: Overige apparaten
Ethernet/controller
Multimedia/audio
Smart card reader
sm buscontroller
videocontroller
videocontroller vga compatibel

Ik heb mijn apparaat geselecteerd: OptiPlex GX620. Moet ik nu alles downloaden wat daar naar voren komt?

Hoe krijg ik dat ook op andere pc, daar zit natuurlijk geen internet op. Heb het al op een usb geprobeerd maar voor de installatie vraagt ie toch internet:(

mrHenkie, Kun je iets specifieker zijn?? Wat is de bedoeling met deze link. Tis allemaal vaktaal in engels. Daar kan ik niets mee....

Op de groene knop download in het midden van de tekst klikken, dat bestand openen, installeren, en uitvoeren maar.

Dat volg ik wel, maar dan wordt het weer op mijn laptop geinstalleerd en daar heb ik toch niets aan????

Zonder dat programma kan je niet de specificaties van je pc bekijken. Zonder de specificaties geen driver. Zonder driver geen internet. Dus je hebt er wel wat aan, en je kan het na gebruik altijd weer verwijderen.

Maar dan krijg ik de specificaties van mijn laptop ipv de pc.....
Via usb naar pc gaat ook niet want hij kan het openen..

ondertussen is er een nw netwerkkaart geinstalleerd en service pack 2 geupdate.
Mijn experiabox is nu zichtbaar op de pc maar ik krijg geen ip adres. iemand een idee???
Ik heb wel uitstekende verbinding maar geen internet

Heb je DHCP uit, of aan staan? Als ie namelijk uit staat, dien je zelf je computer 'n IP-adres te geven. Als ie aan staat, dan weet ik het helaas niet.;)

Met vriendelijke groet,

~Hannibal392~

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan