Kan geen internetpagina printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keesw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Als ik iets wat ik via explorer heb opgezocht wil printen krijg ik de volgende foutmelding:

! Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina
Regel: 94
Teken: 1
Fout: toegang geweigerd
Code: 0
URL:res://C:\\Windows\System32\shdoclc.dll/preview.dlg

Ik kan geen enkele pagina printen.

Hee, das toevallig!! Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem!

bedankt voor het posten van het probleem :thumb: en ik hoop dat iemand een oplossing vind!

Explorer>Rechtermuis aanklikken>Eigenschapen voor het internet>Geavanceerd>Foutopsporing in script uitschakelen aanvinken.

Ehh, geldt dat voor alle windows versies? Wat bedoel je met explorer? internet explorer?? Ik kan het niet vinden in iedergeval

p.s. ik heb windows 2000, heb jij XP? Ik heb IE versie 6.0.2800

Ben je heel toevallig in het bezit van een Packard Bell
Volg onderstaande stappen en jullie probleem
zou opgelost moeten zijn.

Het heeft te maken met een combinatie van de update die jij hebt uitgevoerd en een programma ( plug inn )welke op jou computer is geïnstalleerd. Het betreft het
programmaatje Surfairy. Hieronder staat beschreven hoe je dit programma kunt verwijderen en daarmee het probleem oplost.
Gaat naar "START" , "UITVOEREN" en in het daarop volgende scherm typt
je "C:\PROGRAM FILES\SURFAIRY\UNINSTALL". Je krijgt de vraag of je werkelijk wilt doorgaan en deze beantwoord je met ja. Start de computer een keer opnieuw op en probeer of je nu kunt printen vanuit de Internet Explorer. Het is mogelijk dat er meer
pluginn's in de Internet Explorer zijn geïnstalleerd. Dit kunnen programma's zijn die je zelf hebt geïnstalleerd of gedownload. Mocht je nog problemen hebben met het printen dan zou je kunnen kijken of één van deze programma's de boosdoener is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan