Kan geen internetpagina's openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

olemla

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Berichten
403
Ik heb onlangs een extern modem (dynalink) aangesloten op de pc. Vervolgens heb ik via de zonnet cd-rom verbinding gemaakt met internet. Als ik internet opstart wordt er inderdaad verbinding gemaakt en de teller (seconden) begint te lopen. Ik kan echter geen internetpagina's openen. Dus er is wel verbinding met het internet alleen ik krijg steeds de melding dat de pagina niet geopend kan worden omdat de server niet gevonden kan worden. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Het ligt volgens mij niet aan de modem en het stuurprogramma hiervan (de nieuwste is daarvan geinstalleerd) maar waar kan het wel aan liggen?
 
Misschien Spyware?

Laat allereerst je PC op Spyware/Adware/Malware en dergelijke troep scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Dan wordt je log geplaatst en zullen de experts er zo gauw mogelijk naar kijken.

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!
 
Lijkt me eerder een instelling probleem.

Probeer eens handmatig een verbindig te maken. Ik weet niet welke windowsversie je hebt, maar voor xp is het:

start, configuratiescherm, netwerkverbindingen. Nieuwe verbinding maken, handmatig instellen.

Dan gebruik je het telefoonnummer 0676073030
Gebruikersnaam invullen zonder @zonnet.nl en daarna wachtwoord.

Gebruik je een firewall?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan