Kan geen JPG in i-net explorer zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

koffieboontje

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
hallo,

ik heb 2 weken terug windows xp opnieuw op mijn pc gezet. Ik heb win. xp prof. NL.

Ik kan nu via explorer geen JPG's meer zien. Sites als msn.nl en vi.nl werken perfect. Maar ik wil bv een kaftje downloaden en dan krijg ik allemaal blokjes met kruisjes erin. Ik heb alle updates gedraaid die er te vinden waren ook voor office xp. Maar het werkt nog niet. Gif's enzo kan ik wel zien. Ook heb ik Flash en java al. Dus ik snap niet hoe het kan.

Wie kan mij helpen???

Bedankt.

Bijlagen

• vage ****.jpg
    vage ****.jpg
    93 KB · Weergaven: 22
Staat bij extra>internetopties>geavanceerd>multimedia afbeeldingen weergeven aangevinkt?

Nog een tip: schakel even je firewall uit als je een cover wilt downloaden... doet wonderen

Jep staat aangevinkt....

Ik vind het ook raar. Check dat plaatje ook. Een afbeelding kan hij wel weergeven. En dat is ook een JPG net zoals al die anderen.....

Haha nou dit is sterk. Ik heb mijn pc zo al 2 weken en 2 weken werkt het niet. Nu net pas SP2 erop gezet. Daar zat ook een firewall op zag ik. Nou die heb ik zoals je zegt nu uitgezet en hij werkt gewoon in een keer!!??

Zat er ook een firewall op als ik geen SP2 had? In ieder geval hartstikke bedankT!!!!!! TOp!

En als je met je rechtermuisknop klikt op een wit vlakje, kan je dan kiezen voor afbeelding weergeven en krijg je het dan wel te zien?
(en heb je de firewalloptie al geprobeerd?)

Goh, weet ik eigenlijk niet of er zonder sp2 een firewall opzit... ik installeer altijd meteen sp2 na een install en het is alweer een tijdje geleden dat ik xp had zonder sp2 :o
Maar blij dat het werkt!

Ja daarom vond ik het zo vaag, hij deed het voor SP2 ook niet. en dan heb je ook niet dat beveiligingscentrum....

Maar dat is het rare ik had voordat ik mijn pc had geformateerd ook geen SP2 en toen deed alles het wel.... Vaag dus. Maar hartstikke bedankt voor je snelle reacties en je genomen moeite!! Ik ben weer geholpen.!

Rob

Hij doet het weer niet! Gisteren deed hij het na uitschakeling van de windows firewall. Ik ging kijken en hij was nog steeds uitgeschakeld. Heb hem inmiddels weer een keer in- en uitgeschakeld ook die van Norton maar het wil niet baten. Dus dan zit er toch denk ik een ander probleem??

Wat zou het nog kunnen wezen?

Tja, ik blijf toch bij de firewalloptie, omdat ik simpelweg geen andere optie meer weet...

Zowiezo als je norton firewall gebruikt, is het verstandig om de windowsfirewall definitief uitgeschakeld te houden, 2 firewalls gaan vaak niet goed samen.
(heb eens een grappig stukje gelezen, probeerden ze zoveel mogelijk antivirussen en firewalls te installeren, na een stuk of 4 was het hele systeem verneukt hahaha)

Met de norton firewall kan het even duren eer het doorgevoerd is dattie uit staat.

Desnoods na het uitschakelen even de temp internetbestanden wissen en evt. cookies (staan ook inloggevens in van sites als helpmij, dus wel je wachtwoorden ff onthouden) en dan nog eens proberen. Als dat niet helpt... sorry, maar dan weet ik het echt niet
:(

Heej Servo,

Ik heb alles geprobeerd met die firewalls, ze staan allebei uit van norton en windows. Maar dat helpt niet. Wat ik nu wel heb gedaan is de complete beveiliging van Norton uitgezet, dan doet hij het wel.

Wel raar want voordat ik mijn systeem heb geformateerd kon ik maanden lang wel die site helemaal
zien. Echt raar dus. Maar ik ben er nu denk ik wel uit. Zodra die norton aanstaat werkt de site niet.

Bedankt voor je moeite weer!!! Toppie.

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan