Kan geen kaart openen op mijn Yakumo pda

Status
Niet open voor verdere reacties.

PuppyZwolle

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2004
Hoi,

Ik heb een Yakumo Delta 300GPS. Er zit een 128mb kaart in met daarop de kaart van de Benelux (vermoed ik). Ik kan echter nergens iets vinden waarmee ik de navigatie-software kan installeren. Ook kan ik nergens vinden welke software er op zou moeten staan. (Je raad het, ik heb verder niets meer en nee, het is niet "gevonden")
Ik heb ook een Mio 168 met Mio-Map, die kon ik gewoon via de memorycard (256mb)rechtstreeks installeren (auto-install). Ze zien er allebei exact hetzelfde uit, maar zijn het niet.

Iemand een suggestie hoe ik Yakumo kan vragen hoe ik in Amsterdam kom ?

Groetjes
Puppy

Je hebt sowieso een programma nodig met de benodigde bestanden, MarcoPolo, b.v. en dan kun je zelf een kaart samenstellen die niet te veel geheugen gaat gebruiken en deze met ActiveSync van Mike, de boel erop zetten.
Let wel dat je dat op het geheugenkaartje zet en niet in de rom.
Tevens moet je opletten dat de batterij voldoende sap houdt, anders werkt de routeplanner niet en kun je overnieuw beginnen.

Hoi,

Helaas staan er op de memorycard alleen bestanden die volgens de melding geen bijbehorend porgramma hebben. Balen inderdaad dat als de batterij leeg is dat alles weg is.
Maar waar vind ik dan een navigatie van minder dan 128 Mb?
Active Sync hebben we aangesloten, dat werkt wel.

Groetjes
Puppy

Maar heb je geen route software erbij gekregen?, het programma zelf dus, die moet er natuurlijk eerst opgezet worden.
Enne, die geheugenkaart kun je gewoon legen in verkenner of via ActiveSync, dat moet wel, anders wil hij de nieuwe kaart(en) niet laden, want dan is de kaart vol, die worden niet overschreven, vreemd genoeg.

Ik had hem gekregen zonder cd's, hij zei dat alles erop stond. Jammer dat dat apparaat niks onthoud als de batterij leeg is.
Mijn oplossing wordt nu een grotere kaart kopen en daar de software opzetten.

PuppyZwolle zei:
Ik had hem gekregen zonder cd's, hij zei dat alles erop stond. Jammer dat dat apparaat niks onthoud als de batterij leeg is.
Mijn oplossing wordt nu een grotere kaart kopen en daar de software opzetten.

Nou, een onhandige kennis heeft ook zo'n ding, vandaar dat ik het wist, en moest een map zelf maken, wat meestal ook kan, die werd 110 mb, die paste er prima op, geen Benelux, maar alleen Nederland, zonder alle verwijzingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan