kan geen koppeling openen in mijn mail

• Onderwerp starter Onderwerp starter jeup
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jeup

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
in mijn outlook en outlook express heb ik problemen met mijn mail.als ik mijn mail opend en probeerd de koppeling te openen of de link in de mail dan doet hij het niet ik krijg dan een venster zoeken naar koppeling.
iemand een idee

greets thanks

Dit heeft te maken met je virusbeveiligingsprogramma.
Probeer dit e-mailbericht door te sturen (forwarding). Dan kun je de koppeling wel openen.
Het is niet aan te raden om de virusbeveiliging uit te schakelen.

Staat 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is' wel aangevinkt? (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's)

Geplaatst door gezina
Staat 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is' wel aangevinkt? (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's)

Mijn standaardbrowser is netscape en ik heb noch met Outlook noch met OE enig probleem. Er wordt gewoon verbinding genaakt met betreffende link via mijn standaardbrowser.
Daar kan het probleem dus nauwelijks liggen.

Kan helaas ook niet direct bedenken waarom het openen van een link niet lukt. Iets in het OS? Of een vermangelde installatie? Te weinig info om iets zinnigs te zeggen.

Ik heb hetzelfde

Hallo, Ik heb hetzelfde probleem en ik weet waar het aan ligt. ( Bij mij, tenminste)
Als ik in de verkenner de mapopties open, mis ik het programma dat hoort bij URL:MailTo-protocol. Ik had eerst Opera en daarna verwees het eerst en daarna ging het mis.
Hoe kan ik het goede programma, namelijk Outlook aan dit protocol toewijzen?
Misschien heb jij hier ook iets aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan