kan geen Links openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.hijma

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2001
Ik zit sinds een aantal weken met een heel vaag probleem, als ik bijvoorbeeld alleen outlook express aan heb staan, en ik klik in een mailtje op een link, dan wordt deze niet geopend, ook via msn lukt dit niet.
Alleen als er al een venster van IE open staat kan ik de link openen.

Iemand dit eerder meegemaakt, zo ja, hoe los ik dit weer op, en zo nee, ook hoe los ik dit weer op :p

En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.

ja dit is m'n standaard browser, en ik heb de tijdelijke bestanden ook al weggegooird, en de webinstellingen hersteld.

helpt allemaal geen f*ck

Als je dit zo hebt ingesteld wil een herstart van je pc nog wel eens helpen.

Lees dit eens door: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

hallo,

Ik heb iemand geholpen die dit ook heeft gehad. En het werkte weer sinds ik op spyware had gescand. Zie hier en hier .

ooh maar dat heb ik al lang gedaan (ik scan bijna dagelijks op spyware)

ik heb die IEFix ff gedraaid maar dan vraagt'ie om de cd van Service Pack 4, maar die heb ik niet, ik heb de service packs (2, 3 en 4) alleen in .EXE bestanden.
maar ik heb dat gewoon geannuleerd en het werkt weer.

"Bedankt voor die tips uit Nederland, die ook vandaag op het Stiens-city plein zijn aangekomen" :p

Hendrik, jouw pc is zo vervuild met allerlei progjes en bestanden ik heb al gezegd je moet gewoon een keer formatteren dan ben je van al die vage niet oplosbare problemen af.

Neu! :p
dan ben ik al m'n progs kwijt, 't lukt me nooit die weer allemaal te vinden, en de programma's die ik nodig heb om ze optimaal te laten draaien ;)
het heeft prima gewerkt, dus er zal vast een oplossing zijn.

Geplaatst door h.hijma
Neu! :p
dan ben ik al m'n progs kwijt, 't lukt me nooit die weer allemaal te vinden

je zou de proggamma´s mischien op een cd kunnen zetten, en dan formateren.

ik heb 2 schijven 1x 40GB en 1x 80GB, op die van 80 staat win2000 + al m'n prog's, dus dan heb ik heeeel veel cd's nodig.
En van de meeste programma's heb ik geen setup meer en geen cr*ck's :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan