Kan geen mail meer verzenden, wel ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,

Vandaag overgestapt van Tele2 naar UPC. Alles doet het, behalve Outlook Express. Ik krijg wel mail binnen, maar wanneer ik zelf bericht wil sturen, wordt dat geweigerd.

Foutmelding; Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is [B]mod edit: verwijderd[/B]. Onderwerp 'ss', Account: 'pop3.upcmail.nl (1)', Server: 'smtp.upcmail.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.1.0 <lindavugt@upcmail.nl> sender rejected', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC78

Weet iemand wat het probleem is, en hoe dat opgelost kan worden svp?

Groet,

Robin

:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt mij een vraag voor de UPC helpdesk: Op de een of andere manier is het afzender e-mail adres op een of andere spamlijst gezet danwel juist níet aanwezig op een whitelist met toegestane afzenders.

I.h.a. slaan 550 meldingen op anti-spam maatregelen van de ontvangende mailserver (die van UPC in jouw geval), vandaar.

Tijs.

Ik snap er niets van, alles doet het weer prima. In ieder geval bedankt voor de reactie.
:d

[Zie ook vorige posting] Ik vermoed (weet het eigenlijk wel zeker) dat UPC ondertussen actie(s) ondernomen heeft.

Fijn dat het probleem is opgelost.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan