Kan geen mail sturen naar @hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Sinds een paar dagen - als ik een mail stuur naar een willekeurig 'hotmail.com' adres wordt mijn mail gebounced. Dit is de tekst die ik steeds weer terugkrijg:

SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<info@___.speedlinq.nl> SIZE=3742:
host mx4.hotmail.com [65.55.37.88]: 550 SC-004 Mail rejected by Windows Live Hotmail for policy reasons. A block has been placed against your IP address because we have received complaints concerning mail coming from that IP address. If you are not an email/network admin please contact your E-mail/Internet Service Provider for help. Email/network admins, we recommend enrolling in our Junk E-Mail Reporting Program (JMRP), a free program intended to help senders remove unwanted recipients from their e-mail list:
http://postmaster.live.com

Ik moet erbij zeggen dat ik al jaren met deze hotmailadressen communiceer en nog nooit problemen heb ondervonden. Er zal dus ergens een blok gezet zijn op mijn @speedlinq.nl adres. Ik vraag me af hoe dit kan (heb beslist geen virussen), maar nog belangrijker, hoe kan ik weer mails naar @hotmail.com adressen? Hoe werkt dat Junk E-Mail Reporting Program? Alvast dank voor een antwoord!

Laatst bewerkt:
Problemen bij de provider.. Telfort en volgens mij KPN zelf heeft er ook last van.. Zijn geblacklist.. Komt vanzelf wel weer goed.. Niks waar je zelf wat mee kan.

Dankjewel voor het snelle antwoord. Ik wacht het rustig af!:thumb:

Problemen bij de provider.. Telfort en volgens mij KPN zelf heeft er ook last van.. Zijn geblacklist.. Komt vanzelf wel weer goed.. Niks waar je zelf wat mee kan.

Vreemd. Ik kan nog wel gewoon mail sturen met hotmail en ik heb hier ook telfort.

Lijkt me heel sterk.....

Ik heb hier met Telfort geen enkel probleem om naar hotmail-adressen te mailen hoor.
Denk toch echt dat er iets anders aan de hand is!

@TS: zou maar eens scannen op virussen, spyware en adware

Van de site van telfort...

21-04-2009 Verstoring bij het versturen van mail

Als gevolg van een storing kunt u op dit moment hinder ondervinden met het versturen van e-mail naar hotmail/live/msn-adressen. We zijn ons bewust van het probleem. Microsoft werkt aan een oplossing. De verwachting is dat dit na het weekend wordt opgelost.

Onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan