kan geen mail versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullmastiff40

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Ik krijg bij het versturen van een email dit bericht:

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is e.vangeldere@chello.nl. Onderwerp '', Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 you are not allowed to send mail to <e.vangeldere@chello.nl>', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79

Ik kan wel post ontvangen.
Heb bij Norton het checken van virussen bij het verzenden van post uitgezet,heb mijn acount opnieuw erin gezet maar het probleem blijft.
En als ik outlook opnieuw opstart nadat ik mijn account er opnieuw heb ingezet krijg ik:
dat er voor uitgaandemail geen geldig account is opgegeven

Er staat er maar 1 standaard in en dat is mail.chello.nl als standaard.
Dus het probleem is er nog.

Controleer voor de zekerheid of dat echt als standaard is ingesteld: "Het e-mail account van de provider waarmee u bent verbonden als standaard account instellen zodat verstuurde e-mail altijd met het juiste account wordt verstuurd. Om een account als standaard in te stellen selecteert u via het menu extra de accounts. In het nieuwe scherm klikt u een keer op de tab e-mail. Selecteer het account van de provider waarmee u altijd verbinding maakt en klik op de knop "standaard".
In de door u gebruikte account op het tabblad servers bij uitgaande mail de SMTP-server (uitgaande mailserver) invullen van de provider waarmee u verbinding maakt. Voor de juiste gegevens dient u contact op te nemen met deze provider.
Dit probleem doet zich niet voor bij de inkomende mailserver, aangezien deze mailserver gebruikersnaam en wachtwoord controleert ter verificatie. "

Pop is ontvangen, mail is versturen.
In ieder geval wel bij Planet.

Als Bullmastiff40 beiden heeft ingevuld zou het dus altijd goed moeten zijn.
Weet je zeker dat je wachtwoord goed is?

Het wachtwoord is goed.
En ik kan wel ontvangen.

Nou ff wachten tot mijn telefoon is opgeladen dan bel ik

Nou ik heb gebeld maar ze hebben me geblokt.

Want er is via mijn IPadres zoveel Spam met virussen binnen gekomen,dat ze het gestopt hebben.

Nu moet ik updaten,en scannen en pas als ik zeker weet dat hij virusvrij is bellen en dan zetten ze het om.

Neem een AVG virusscanner (zie Google). Die is gratis. En hou em bij.
En mailwasher tegen de spam. Kun je van de server je spam verwijderen en in het vervolg blokken.

Succes ermee!

Je kunt em misschien toch beter van de site halen.
Niet persoonlijk bedoelt hoor Jan!
Je krijgt n.l. een serienummer of zo via e-mail toegestuurd.
Lijkt me handiger ieder apart. Waarom ook niet het is voor niets alleen even je email opgeven en dat hoeft niet de officiele te zijn (als je bang bent voor Spam) ;)

En mocht je nog geen nepmail hebben ga er dan eentje openen bij hotmail of msn. Internet nooit mengen met je eigen post.

Ik zal hem downloaden.

Ik heb een hotmail speciaal voor dit soort dingen :-)

Maar ik begrijp het niet want ik heb Norton,Ad-aware,Spybot.

Dit is ook voor het eerst dat ik geblokt ben.

Maar ik geef die alleen aan kenissen en vrienden,voor al dat andere geef ik mijn hotmailadres

Ik heb net mailwasher erop gezet,maar ik kan niet vinden waar ik een bericht moet versturen of kan dat daar niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan