Kan geen @ meer typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdonkers

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
106
Ik heb nu ook windows 7 erop zitten maar even kon ik de @ wel typen en nu sins 2 dagen niet meer en zoals de rest van mijn tekens zijn er ook een paar verandert ik krijg maar geen goede manier gevonden om dat terug te zetten ik heb ook al getest met Text Service and Input Language maar kom er niet ui. Kan iemand mijn hiermee helpen a.u.b. het is erg lastig.

M.v.g. JDonkers
 
Ik heb nu ook windows 7 erop zitten maar even kon ik de @ wel typen en nu sins 2 dagen niet meer en zoals de rest van mijn tekens zijn er ook een paar verandert ik krijg maar geen goede manier gevonden om dat terug te zetten ik heb ook al getest met Text Service and Input Language maar kom er niet ui. Kan iemand mijn hiermee helpen a.u.b. het is erg lastig.

M.v.g. JDonkers

start, configuratiescherm, landinstellingen dan naar toetsenbord en talen
daar kunt u het wijzigen =D
 
start, configuratiescherm, landinstellingen dan naar toetsenbord en talen
daar kunt u het wijzigen =D

Nou dat staat allemaal op Dutch (Netherlands)

Hier screens:

zl6o3c.jpg
 
Precies

Je moet het nederlandse toetsenbord verwijderen of uitschakelen.
Een standaard qwerty toetsenbord is "amerikaans"
 
je moet ook US nemen dan kloppen de toetsen zoals ze op het toetsenbord staan
 
Precies

Je moet het nederlandse toetsenbord verwijderen of uitschakelen.
Een standaard qwerty toetsenbord is "amerikaans"

Kan je even zeggen wat ik dan precies moet doen en welke ik dan precies moet nemen :)

m.v.g. JDonkers
 
Ik heb het maar hij springt automatich weer op NL en heb nu een optie van EN en NL hoe kan ik dat verandern dat die auto op EN gaat ?
 
Dat gaat niet :(

[EDIT] Warschijnlijk is het nu gelukt ik kijk even aan. Maar alvast bedankt voor al jullie hulp!!!!

geen probleem daar is dit forum voor

ik had dit probleem in het begin ook na een paar keer omzetten en restarte(na verloop van tijd) ging het helemaal goed, het lastige is dat hij soms automatisch terugspringt na het spelen van een game... dit is na een reboot altijd weer weg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan