Kan geen midi controller meer gebruiken..dankzij Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dark360

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Hallo.

Ik heb nooit geen problemen gehad met de Roland ed pc-180A maar sinds ik vista heb doet hij het niet meer.. In een recording programma Ziet hij het keyboard niet meer..terwijl dat met XP wel gewoon was. En er staat ook stuur programma installatie mislukt. Help a brother out:cool:

Brian.

Edit: Het is een midi interface * een usb naar midi in/out *

Topic schoongemaakt, boodschap was duidelijk.:)

wil je dan jou bericht ook even verwijderen dan ;) ? anders gaan mensen misschien denken dat de vraag al opgelost is :o

Nee, dat zullen ze niet denken, Je vraag staat immers nog op "Niet opgelost".;)

Als je slim bent doe je geen up maar neem je de kans om in zo'n tweede posting (als er een tijdlang niet gereageerd is) eens wat meer informatie te zetten. Er is nl. een kans dat er niet gereageerd is omdat je in je openingspost te weinig relevante informatie hebt gezet.

Als ik jouw probleem had gehad zou ik in zo'n tweede posting hebben gezet :
1. Welke versie Vista praten we over, en is dat een 32-bits versie of een 64-bits versie?
2. Hoe is de Roland aangesloten? Via een of ander kastje op Firewire of USB of rechtstreeks op je geluidskaart en is die geluidskaart een ingebouwde of een insteekkaart.
Noem merk + type aansluitkastje cq. merk + type geluidskaart cq. merk + type moederbord (als de Roland aangesloten is op je moederbord)
3. Welke driver heb je voor de Roland geïnstalleerd en waar had je die vandaan?

Succes met je vraag.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan