Kan geen netwerkadapter vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de LAN u aanstaat heb je grote kans dat Win7 het automatisch herkent en installeert.

Lan boot is eigenlijk meer voor netwerk omgevingen en wil dan de installatie of os van het netwerk laden als dat niet het geval is kan de pc daar niets mee, heb je het programma dat ik heb aangeraden al geprobeerd?

zet eerst de opstart volgorde goed:

eerst de Hard Disk
daarna CD
en de rest kan Disabled worden

Laatst bewerkt:
Dylandr, ik heb het programma geïnstalleerd, maar het probleem is dat je een internet toegang nodig hebt om te scannen. Ik heb de computer wel weer aan kunnen krijgen met wat jij gezegd hebt.
Edit: Toen ik net mijn USB stickje in de pc had terwijl hij opstartte kreeg ik wel weer dat scherm, en toen ik de USB er weer uit deed was het weer weg bij opnieuw opstarten.

Laatst bewerkt:
dan heeft deze pc al de optie om hem van usb op te starten dan zal je de harde schijf als eerste op moeten starten, en inderdaad bij dat programma heb je internet toegang nodig daar heb ik even niet bij stil gestaan.

wat je ook kan proberen is via je telefoon internet te verkijgen op je pc en dan het programma gebruiken.

Hoe zou dat kunnen? Ik heb hier wel een laptop naast staan die wel internet heeft, maar kan dat? Ik heb mijn kast opengeschroeft, ik zal zo proberen wat foto's te uploaden

Er komt een error bij het uploaden, vandaar dat ik het via links doe:
fe1b8k.jpg

1z81nr.jpg

35bxx6u.jpg

2hd8glg.jpg

25irxbt.jpg

29cl44l.jpg

vfwpqd.jpg

Als er nog meer foto's gewenst zijn vraag het! Of foto's van andere onderdelen.

Niemand weet meer iets? Mijn moederbord is een albatron PX865PE, daar zit een 3Com 3C910 netwerkadapter in

Sorry dat ik zo laat reageer, maar bedankt voor uw reactie Andre!. De link werkt helaas niet meer op de pagina. Ik heb zelf al eventjes verder gezocht op internet maar niks kunnen vinden. Heeft iemand ander misschien meer zoekkwaliteiten? Nogmaals ik zoek dus de netwerkadapter van de 3Com 3C910 die in een albatron PX865PE zit. Alvast bedankt!

Bedankt Edmoor voor uw reactie. Het is helaas niet gelukt. Het downloaden ging goed maar toen ik het opende niet meer. Ik maak binnen nu en één minuut een filmpje en zet een link hierop. Daarop is te zien welke bestanden er op staan oa.

Dat setup programma werkt alleen op een 32-bit Windows en waarschijnlijk heb je nu 64-bit.

Ik dacht dat ik nog steeds een 32 bit versie heb. Maar kan ik mijn pc dan "degraderen"naar een 32 bit versie (als hij toch een 64 is)
Edit even nagekeken, is een 32 bit versie. Maar mogelijk wordt het niet ondersteund door win 7?

Laatst bewerkt:
Dan doe ik dat. Kan ik die gewoon in mijn pc stoppen? Of is dat nog veel werk?

Dat zou geen probleem moeten zijn. Kijk wel even in je BIOS of je wellicht de onboard kaart kunt uitschakelen.

Ja dat kan ik uitschakelen, maar meer hoe ik hem in de pc moet krijgen, eerst openschoeven ga ik vanuit en dan erin klikken? Of moet je er dan draadjes op aansluiten. 9 euro is niet heel veel maar voor een vijftienjarige toch een weeksalaris ;)

Als het goed is heeft dat moederbord 5 witte sloten (PCI). Daar kun je hem zo in prikken. Maakt niet uit welke en ik denk dat je er nog 4 vrij hebt.

13-170-109-05.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan