kan geen nieuw E mailadres maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Farbak

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2001
Kan ineens geen nieuw E mailadres meer maken.
Foutmelding: Aanmelding bij server inkomende mail (POP3). De mailserver heeft uw aanmelding afgewezen. Controleer gebruikersnaam en het wachtwoord voor dit account. in de accountinstellingen De reactie van de server was: Err access denied from id 83.86.31.24
Test E mail verzenden. Kan de E mailserver niet vinden for protocol POP 3.
Het reeds bestaande E mailadres geeft dezelfde problemen. Onbegrijpelijk !

Ziggo. Ben overgestapt van Online. Bij deze overstap ook problemen. Modem moest geactiveert worden. Monteur moest langskomen. Nadat dit was gebeurd ontving ik geen E mail meer. Dit is dus het andere probleem.

Bij aanmaken nieuw E-mailadres steeds "we hebben dit account niet gevonden "

Zelfs bij controle van mijn huidig E mailadres krijg ik foutmeldingen.

Ja wat is dat nou, dan moet je contact opnemen met ziggo. Tja het is altijd wat.

Ziggo moest een nieuw hoofdmailadres aanmaken. Kan ik nu gebruiken. Kan nog steeds mijn oude E-mailadres niet in Outlook ontvangen. Onbegrijpelijk.

Online heeft mijn popondersteung geschrapt na beeindiging van mijn abonnement. Belachelijk !

Online heeft mijn popondersteung geschrapt na beeindiging van mijn abonnement. Belachelijk !
Tjonge jonge dan kun jet het dus wel vergeten lees ik, je kunt dus niet meer je meiltjes ontvangen op je oude mailadres. En inderdaad bedankt online.:o

Je kun nu dus vooruit met Ziggo. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan