Je vertelt helaas niet welke versie van Outlook je gebruikt, maar maak gebruik van Scanpst.exe om je Persoonlijke Mappen-bestand (dat is inclusief contactpersonen etc.) te scannen op fouten en die te laten repareren. Het gaat normaal gesproken om Outlook.pst.
Sluit eerst Outlook geheel af.
Doe het als volgt (opzoeken van Outlook.pst):
Zoek zó naar:
Start Verkenner
Kies Zoeken -> Zoeken naar bestanden en mappen
Vul in als te zoeken bestandsnaam: *.pst
Zet als Geavanceerde opties aan: Systeemmappen doorzoeken en ook Verborgen mappen en bestanden doorzoeken en ook Submappen doorzoeken
Kies bij zoeken in: Lokale harde schijven (C: ,....)
Zodra gevonden, erop rechtsklikken, Eigenschappen kiezen, en op de inhoud van het veld Locatie de muis (met linkerknop ingedrukt) van helemaal links naar helemaal rechts selecteren (soms is de tekst langer dan de lengte op je scherm!), op de selectie rechtsklikken en Kopieren kiezen.
Zoek daarna naar scanpst.exe:
Start Verkenner
Kies Zoeken -> Zoeken naar bestanden en mappen
Vul in als te zoeken bestandsnaam: scanpst.exe
Zet als Geavanceerde opties aan: Systeemmappen doorzoeken en ook Verborgen mappen en bestanden doorzoeken en ook Submappen doorzoeken
Kies bij zoeken in: Lokale harde schijven (C: ,....)
Dubbelklik op Scanpst.exe
Klik op Bladeren
Maak het Bestandsnaam veldje leeg, klik er rechts op, en kies Plakken.
Klik Openen. Je komt dan in de map waar je *.pst bestanden gevonden zijn. Dubbelklik de goede .pst (dus normaal gesproken Outlook.pst)
Klik op Starten.
Succes,
Tijs.