Kan geen nieuwe vensters openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geerd-0

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2006
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem: Als ik aan het internetten ben en ik klik op een link die vervolgens in een nieuw venster wordt geopend, wordt er wel een nieuw venster geopend maar het scherm blijft gewoon wit.

Zie link voor verduidelijking.(bijlage kon ik niet maken want daarvoor werd een nieuw venster geopend:cool: )

http://img102.imageshack.us/img102/81/vensterfoutzk3.png

Alvast bedankt!

Als je CTRL+N gebruikt doet het nieuwe venster het dan wel? En voorheen deed IE het wel goed of heb je de laatste tijd iets gedaan, wat eventueel daarmee te maken kan hebben?

Op Control + N reageert hij niet, voorheen deed hij het wel goed. Gisteren liep de computer vast en heb ik hem gereset waarna ik dit probleem heb.

Misgien ook wel ff belangrijk, nadat de pc gereset was deed msn het ook niet meer en krijg ik daar de melding dat het bestand msimg32.dll beschadigd is, lijkt me sterk dat het daarmee te maken heeft maar kzeg het tog maar ff.

Of deze, rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\inf\ie.inf, intrommelen in uitvoeren met de xp cd in de drive en naar het bestand verwijzen.
Dit is hetzelfde als de ie.inf opzoeken en installeren d.m.v. de rechtermuisknop.

Of REGSVR32 URLMON.DLL in uitvoeren intrommelen, en enteren.

Sorry was ff vergeten te zeggen dat ik geen xp heb maar WIN98 SE:rolleyes:
heb het toch maar geprobeerd.

Of deze, rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\inf\ie.inf, intrommelen in uitvoeren met de xp cd in de drive en naar het bestand verwijzen.
Dit is hetzelfde als de ie.inf opzoeken en installeren d.m.v. de rechtermuisknop.

Gekopieerd en ingevoerd bij uitvoeren waarop ik volgende melding kreeg: de installatie is mislukt.

Of REGSVR32 URLMON.DLL in uitvoeren intrommelen, en enteren.

Ook gedaan waarop ik de melding kreeg: DllRegisterServer in URLMON.DLL succeeded.

Vervolgens gekeken of het probleem op gelost was, wat niet het geval was:confused:

misschien weet je nog iets anders wat ik in kan voeren bij uitvoeren wat geldt voor WIN 98 SE?

In ieder geval bedankt voor jullie reacties:thumb:

Met win98se kun je de internet explorer sp1 downloaden en installeren.

Nog een link.

Laatst bewerkt:
Okay bedankt:thumb: Ik zal kijken of het probleem opgelost is na het opnieuw installeren, als dat niet het geval is hoor je dat nog wel;) by the way: ik neem aan dat ik eerst IE er helemaal af moet gooien?

Groeten Geerd-0

Heb het geinstalleerd maar het probleem is nog steeds niet verholpen:confused: Misschien moet ik in plaats van alleen een service pack gewoon heel internet explorer er opnieuw opzetten??

Sp1 is een volledige versie, heb zo eens rondgeneusd, maar kan er verder niets over vinden, alleen in de opties de standaard instellingen invoeren, en opniew instellen.

Ook java installeren zou helpen, maar alleen voor de weergaves in het venster.

Heb op standaard instellingen invoeren geklikt maar het is nog steeds niet opgelost:confused:

Heb gedaan wat er stond en ben naar uitvoeren gegaan, daar ingetyped: REGSVR32 URLMON.DLL kreeg ik de melding: DllRegisterServer in URLMON.DLL succeeded. probleem was nog niet opgelost dus heb ik zoals er ook stond de volgende dingen ook nog ingevoerd: Mshtml.dll, Actxprxy.dll, Oleaut32.dll en Shdocvw.dll, daar kreeg ik ook telkens de melding dat het was geslaagd. Maar toen ik Shell32.dll invoerde kreeg ik deze melding:

Shell32.dll was loaded, but de DllRegisterServer entry point was not found.

DllRegisterServer may not be exported, or a corrupt version of SHell32.dll may be in memory. Consider using PView to detect and remove it.

Kan het hier aan liggen en zo ja, wat dan te doen?

Probeer hem te kopieëren van je 98 cd, en zet hem op flop, hij staat in de 40e cab file, zet hem op een flop en kopieër hem in veilige modus.

Helaas ben ik niet in het bezit van de WIN98 cd:cool: maar ik kan shell32.dll zo downloaden van www.dll-files.com:thumb: en als ik hem heb gedownload waar moet ik hem dan plaatsen??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan