Kan geen ondertiteling selecteren in PowerDVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunterlol

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Berichten
61
Hallo,

Ik heb al een tijdje een probleem met PowerDVD..
Als ik DVD videobestanden vanaf mijn computer wil afspelen via PowerDVD dan krijg ik niet de mogelijkheid tot het selecteren van een ondertiteling. Ook is het niet mogelijk het menu te bedienen, deze wordt gewoon gezien als een chapter en je kunt hier niet kiezen.
Ik wil via een TV-out snoer videobeelden op mijn PC afspelen en vervolgens op mijn TV bekijken. Alle instellingen daarvoor staan goed, alleen het laatste probleem is dat ik de ondertiteling niet kan zien via PowerDVD. Ik kan ook geen ander programma bedenken dat DVD-video bestanden kan afspelen en waarbij je de ondertiteling kan selecteren.

Weet iemand wat ik over het hoofd zie, wat ik anders moet doen of welk programma ik beter kan gebruiken? Ik neem aan dat er meer mensen zijn die DVD videobestanden via hun pc op hun tv kijken..

Alvast bedankt!
 
Het klinkt misschien stom, maar heb je Windows Media Player al eens overwogen? :p
 
Heb je al eens van vlc speler gehoord ondersteund erg veel en werkt perfect met ondertiteling :
VLC (oorspronkelijk VideoLAN Client) is een Multimedia speler voor verschillende audio en video formaten (MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg,...), DVDs, VCDs en streaming protocols. Kan ook als server worden gebruikt om in een breedband netwerk te streamen in unicast of multicast IPv4 of IPv6. Windows 2000/XP/Vista.

Je kan het hier ophalen.

MVG..
Pred...
 
Heb je al eens van vlc speler gehoord ondersteund erg veel en werkt perfect met ondertiteling :
VLC (oorspronkelijk VideoLAN Client) is een Multimedia speler voor verschillende audio en video formaten (MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg,...), DVDs, VCDs en streaming protocols. Kan ook als server worden gebruikt om in een breedband netwerk te streamen in unicast of multicast IPv4 of IPv6. Windows 2000/XP/Vista.

Je kan het hier ophalen.

MVG..
Pred...
Wat zegt Mumzel nu net? :confused:
 
Hallo,

Bedankt voor de tip voor VLC player, ik ga hem uitproberen!

Groet,

hunterlol
 
Tja heb zijn link niet eerst geopend, dus als al je info niet meer is als een link dan kunnen dit soort dingen gebeuren ...:eek:

Ik schaam me diep, het zal niet weer gebeuren :eek:
 
Tja heb zijn link niet eerst geopend, dus als al je info niet meer is als een link dan kunnen dit soort dingen gebeuren ...:eek:
Ja ik vind op een link klikken alvorens ik zelf reageer ook altijd een enorm vermoeiende bezigheid. :rolleyes:
 
Hallo,

Ook bij VLC player kun je het menu niet bedienen, maar je kunt wel de ondertiteling handmatig aanzetten, dit is wat ik zocht! dus mijn probleem is opgelost, bedankt allemaal.

Hunterlol
 
Veel plezier met het kijken :)
 
Na een tijdje VLC player te hebben gebruikt merk ik dat deze player echt erg slecht is, als je films afspeelt via je pc en kijkt op je tv, zie je dat VLC player bij elk hoofdstuk de ondertiteling verwijdert en overschiet als het ware.. Ik heb de perfect player gevonden: WinDVD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan