Kan geen pagina /koppeling per e-mail verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

renby

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2007
Ik heb W7 en IE8, maar kan geen pagina of koppeling per e-mail verzenden.
de items worden alleen grijs bij klikken; bestand-vezenden.
Snelkopppeling wel mogelijk. hoe lukt dat wel, instelling ??
met dank renby

U moet Internet Explorer als standaardprogramma instellen via onderstaande stappen:

1.Open Standaardprogramma's door te klikken op de knop Start en vervolgens op Standaardprogramma's.
2.Klik op Uw standaardprogramma instellen
3.Zet het e-mail programma dat u gebruikt en de Internet explorer op standaard (Dit programma als standaard instellen)

Zodra u dit heeft gedaan mag u alle vensters sluiten en controleren of het probleem nog steeds bestaat.

helaas, dat lukt ook niet. ik had natuurlijk IE8 als standaard al ingesteld,maar toch geprobeerd. mvg

Voer eerst onderstaande "fix"uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Download hierna het volgende bestand via onderstaande link en zet deze op uw bureaublad.

Indien u een 32-Bit versie van Windows 7 heeft download dit bestand:

http://tinyurl.com/ierereg32bit

Indien u een 64-Bit versie van Windows 7 heeft download dit bestand:

http://tinyurl.com/ierereg64bit

Rechterklik op het gedownloade bestand dat op uw bureaublad staat en kies voor “Uitvoeren als Administrator”.

Dit programma opent een zwart (CMD) venster en voert een aantal stappen uit, zodra deze klaar is krijgt u de melding druk op een toets om verder te gaan.

Hierna mag u op ENTER drukken en mag u uw computer herstarten.

Controleer nu of het probleem is verholpen.

weer helaas geen resultaat. ik heb het zo gedaan als je vermeldde, een paar keer zelfs.
probleem bestaat nog steeds. wel weer even bezig geweest met herstsellen van IE8.
nou ja, ik begrijp niets van het probleem, voorheen met IE7 en lager nooit dit
probleem gehad.
Microsoft moet toch maar eens heel goed kijken wat hier nu eigenlijk aan de hand is !!
nog meer mensen een idee?
groet renby

Welke e-mailprogramma gebruikt u? Zorg ervoor dat u uw e-mailprogramma en Internet Explorer als standaardprogramma selecteert.

Open Standaardprogramma's door te klikken op de knop Start en vervolgens op Standaardprogramma's.
Kies onderaan: Programmatoegang en standaardprogramma's instellen
Klik op: Aangepast
Selecteer "het programma dat u gebruikt om te e-mailen"
Bevestig met OK

beste Helper,
Dit alles is allang goed ingesteld van af begin af aan.
Vorige week bij een vriend geweest met splinternieuwe deskPC met i3 etc.
En met W7 en IE9 en .. ja ook daar lukt het niet om een pagina of adres
via de mail( WLM2011) te verzenden via bewerken, zenden etc.
Ook dan worden de items grijs !
Het is volgens mij gewoon een MS probleem/fout !! ?
met groet

Indien de optie om een koppeling of pagina te verzenden per e-mail grijs is is er geen programma gedefinieerd om mee te e-mailen of is de koppeling naar dit programma defect.
Meestal is dit te verhelpen door het mailprogramma opnieuw te installeren en deze als standaardprogramma te selecteren.

Ik twijfel daaraan sterk. Te meer daar bij de vriend waarover ik het had alles door een zeer ervaren goed PC deskundige is geinstalleerd
en daar deed de betreffende functie het ook niet. Maar ok ik zal kijken of ik wlm2011 opnieuw zal installeren.
Want hoe maak ik een goede back-up van al mijn mail gegevens. Ik wil er niets van kwijt raken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan