Kan geen php bestanden meer open via explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel D

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Sinds vandaag kan ik geen php bestanden meer bekijken via de F12 functie.
Als ik een htlm bestand maak en wil bekijken via F12 start mijn explorer op en kan ik zien hoe het er uit komt zien, dit lukten tot en met gisteren ook met php bestanden.
Maar nu als ik met een php bestand werk en f12 indruk start explorer niet meer op maar vraagt hij of ik het wil openen of wil opslaan. beide functies werken niet.
Kan iemand mij vertellen waar het propleem zit.

Sinds vandaag kan ik geen php bestanden meer bekijken via de F12 functie.
Als ik een htlm bestand maak en wil bekijken via F12 start mijn explorer op en kan ik zien hoe het er uit komt zien, dit lukten tot en met gisteren ook met php bestanden.
Maar nu als ik met een php bestand werk en f12 indruk start explorer niet meer op maar vraagt hij of ik het wil openen of wil opslaan. beide functies werken niet.
Kan iemand mij vertellen waar het propleem zit.
Hoi wanneer je in de bovenste balk van helpmij php bestanden bekijken invoert in zoeken staan daar al heel wat oplossingen voor je probleem.
Heb je IE als enigste browser op je pc staan bv
Ga maar eens kijken in de data base van helpmij ik hoop dat je andwoord erbij staat ik geef je deze tip omdat er niet eerder op je vraag een andwoord is gegeven en ik het andwoord ook zo even niet weet
Veel succes :thumb:

Voor een PHP-bestand moet je een webserver geinstalleerd hebben.

Ik heb een soortgelijk probleem alleen dan wil ik om een voorbeeld te noemen een online rekening openen van vodafone.
Voorheen werd deze wel geopend maar ineens niet meer???
Hoe kan die en hoe los ik dit op?

Graag even een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn/haar topic. Daarbij is de topic van 2007, oude topics mogen met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan