kan geen programma's instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmond1

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2001
Iedere keer als ik een programma probeer te installeren krijg ik de mededeling dat er al een programma geinstalleerd wordt. Ik weet niet hoe ik dat kan verhelpen. Wat moet ik doen?

Laatst bewerkt:
Heb je dit ook na het opnieuw opstarten van Windows?

AndreazZz,

Ik heb dat alleen als ik een programma probeer te installeren. Verder merk ik helemaal niets. Ik wilde bijvoorbeeld laatst skype installeren. Dan krijg ik de mededeling dat er al een programma geinstalleerd wordt en dat dit eerst afgehandeld moet worden.

Laatst bewerkt:
Heb je geprobeerd daarna opnieuw op te starten en het nog een keer te installeren?

Jazeker, Verschillende programma's wel meerdere keren. Zo heb ik bijvoorbeeld vaak geprobeerd om te videochatten via Facebook. Iedere keer bij het installeren krijg ik dezelfde waarschuwing dat er eerste een andere installatie moet worden afgemaakt. Overigens krijg ik die waarschuwing dus bij alle installaties die ik probeer te doen.

Sorry, ik kan uit je antwoord niet helemaal halen of je ook hebt geprobeerd opnieuw op te starten; alleen dat je het met meerdere programma's probeert. Zou je dat willen posten?

Er kan maar 1 setup per keer worden uitgevoerd. Sommige installaties hebben een herstart nodig om setup af te ronden.

Dus geduld & afwachten tot de bezige setup meld dat het klaar is.

AndreazZz,

Ik heb geprobeerd opnieuw op te starten. Je moet het zo zien. Ik werk met de laptop zoals ik daar nu ook mee werk. Dan ga ik een programma insatlleren. Op een zeker moment krijg ik een mededeling dat er al een ander programma wordt geinstalleerd en dat deze insatllatie niet verder kan gaan. Dan sluit ik dat af en ga gewoon verder. dat werkt alles weer normaal...maar zonder dat ik het programma kan installeren.

Probeer dan de computer eens af te sluiten en opnieuw aan te zetten. Dan wordt alles uitgeschakeld en dus ook de setups.

Ik heb al verschillende aanpassingen proberen te doen maar kom er echt niet uit. Is er binnen windows ergens een scherm waar je kan zien welke installatie wordt uitgevoerd. Dan zou ik kunnen proberen dat te stoppen. Ik kan ook niet zien welk programma het betreft. Ik weet wel dat het lastig is. Ik kan bijvoorbeeld ook geen updates van programmas installeren om deze reden.

Thanks

Ik bedenk nu ineens dat ik dit pas ook had met W7: ik kon niets meer installeren en de updates mislukten ook elke keer weer. Ik heb het opgelost door Windows opnieuw te installeren. Er is een andere mogelijkheid, maar die is lang en moeilijk, dus ik denk dat je beter alles kan back-uppen en opstarten van je Windows cd alles formatteren en opnieuw installeren.

Andreazzz,

Bedankt voor je hulp. Ik had me dat ook al bedacht. Had nog wel gehoopt een andere oplossing te horen. Maar goed...in ieder geval wat te doen dit weekend!

Bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan