Kan geen progranna's meer installeren. Installer probleem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
PC = W7 Home Premium 32 bits SP1.
Dell PC
W7 er nieuw opgezet,

Maar kan nu geen programma's meer installeren.

Installatie programma start op zoals bijv Dropbox, na paar seconden start PC opnieuw,
Zo ook met Java , Foxit PDF reader enz.

AL wat zitten zoeken, Service Windows installer staat op handmatig.

Verder kom ik geen goede dingen tegen op het web.

Windows Update is helemaal bij.

Wie kan mij verder helpen ?

Laatst bewerkt:
Het eerste wat ik me afvraag: betreft het Windows-installatie wel een originele iso? Drivers ook al geïnstalleerd?

Ja wel maar van een van de eerste versies...
Waarom denk je aan drivers ?
Heb geen uitroeptekens in Apparaatbeheer.
Enige uitdaging is de ATI driver
Heb nog 1 oudje staan met de oorspronkelijke Vista en staat in app beheer als ATI Radeon Xpress 200 series.
Maar daarvoor niet de juiste driver vinden dus wat alternatiefs gezocht wel Xpress series..
Ideeen welkom !

Sorry tussentijds standaard VGA adapter als stuurprog genomen en nu kon ik Dropbox wel installeren. Maar ja dan heb je hele lage resolutie.
Wat zou ik dan kunnen nemen ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ach ja, de Ati Xpress 200 chip, die geeft nogal wat problemen onder Windows 7 helaas. Welke pc heb je precies, misschien dat ik de driver wel voor je kan vinden?

Ja ja komen verder, met de in W7 voorhanden driver X300/550/1050 geeft de installer ook een probleem. Nu weer met standaard driver en kan ik Foxit installeren.
Dus rara wat is de juiste driver ?

Zoals ik al zei: welke computer heb je precies? De driver die jij noemt gaat natuurlijk niet werken omdat deze voor een andere (onboard) videokaart bestemd is.

Het is een Dell Optiplex volgens mij 320DT een eenvoudige PCdus vrijwel zeker met onboard video.

Heb nu de ATI Raden 9550/X1050 Series / Mircrosoft Corp WDDM gekozen en daarmee kan ik wel iets installeren...

Zou deze beter zijn ?

Ja dat is ook alleen Vista,
Heb nu niets meer geinstalleerd maar beeld is stabiel ook bij opstarten (zag deze eerder wel een beetje dansen...)
Driver versie is 8.56.1.16 van 25-4-2009 en met apparaat omschrijving AIT Radeon 9550 X1050 Series en als ik deze zoekopdracht geef
ati radeon xpress 200 driver windows 7 8.56.1.16
dan zie ik daar ook verwijzingen staan naar de Xpress 200 series staat.
Dus het gevoel dat ik goed zit en dit met drivers die in Windows 7 zelf zitten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan