Kan geen REGEL maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo, ik wil voor binnenkomende post een regel maken, maar ik moet dan op NAAM MAP klikken, maar ik kan nergens op klikken. Wat doe ik fout?
Groet,
Martin
Zie Bijlage

Bijlagen

Helemaal onder aan het schermpje staat nogmaals 'naam map'. Hier kun je op klikken en vervolgends je map selecteren.

Hallo, ik wil voor binnenkomende post een regel maken, maar ik moet dan op NAAM MAP klikken, maar ik kan nergens op klikken. Wat doe ik fout?
Groet,
Martin
Zie Bijlage

Boven in het schermpje staat naam map onderstreept bij de aangevinkte actie .... kan je daar ook niet op klikken?

Heb het net nog geprobeerd. Dit gaat dus niet. Die bovenste ondertreepte regel is een beetje misleidend.

Heb het net nog geprobeerd. Dit gaat dus niet. Die bovenste ondertreepte regel is een beetje misleidend.

Hoi,

Ik heb nog eens goed naar je bijlage gekeken en er klopt ook iets niet:
De regel die je wilt invoeren moet worden toegepast als Post ontvangen wordt, maar moet worden toegepast op ene Judith - en nu komt het - nadat aan haar mail verzonden is.
Dat is dus waarschijnlijk de oorzaak.

Een andere optie is de volgende: maak voor een afzender waarvoor je een regel wilt maken, eerst een contactpersoon aan (In jou voorbeeld dus voor Judith xxx). Hierin hoeft dus in principe alleen de naam en het mailadres te staan en geen verdere gegevens.

Laatst bewerkt:
Mijn bedoeling is, dat alle post voor JUDITH (zij heeft een eigen e-mailadres) in haar vak JUDITH komt.
Hoe moet ik dat dan doen?
Groet,
Martin

Hoi,

De manier waarop je dat regelt is een beetje afhankelijk van de Windows- en Outlook-versie die je gebruikt op de betreffende computer.
Normaliter is het aanmaken van een extra Windows-account hiervoor heel geschikt.
Wil je dat niet en heb je onder Outlook twee of meer mail-accounts aangemaakt, dan hangt het van de versie af, hoe je dat kan regelen.

Dus graag eerst wat meer informatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan