Kan geen reviews geven na downloaden app

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Wanneer ik een app op mijn Android heb gedownload kan ik nooit geen review geven.

Het vreemde is dat ik wel eerst de sterren kan geven. Ik zie dan ook nog annuleren en ok zwart aangeduid. Maar zodra ik een bericht ga schrijven wordt ok grijs.

Is er helemaal niemand die dit weet????

Waar wil je ergens een review schrijven? In de play store van google?

Precies ja Play store van google.

Zodra ik ga schrijven (review) geven verdwijnt OK en wordt dan grijs.

Laatst bewerkt:
Ik heb het zojuist even geprobeerd. Op mijn telefoon zie ik niet hoe ik kan reviewen. Heb het even op de de computer bekeken en hier lukt het wel.
Je logt in op de computer bij de play store, vervolgens kies je daar mijn apps. Als het goed is openen dan al je apps, je kiest degene die je wilt reviewen. Vervolgens klik je op Recensie schrijven. In het venster wat zich dan opent vul de titel in het bovenste balkje, vervolgens je tekst en je kiest het aantal sterren. Als je dat hebt gedaan kun je de recensie indienen.

Ik heb het zojuist even geprobeerd. Op mijn telefoon zie ik niet hoe ik kan reviewen. Heb het even op de de computer bekeken en hier lukt het wel.
Je logt in op de computer bij de play store, vervolgens kies je daar mijn apps. Als het goed is openen dan al je apps, je kiest degene die je wilt reviewen. Vervolgens klik je op Recensie schrijven. In het venster wat zich dan opent vul de titel in het bovenste balkje, vervolgens je tekst en je kiest het aantal sterren. Als je dat hebt gedaan kun je de recensie indienen.

Je zegt op mijn telefoon zie ik niet hoe ik kan reviewen. Vreemd dit is namelijk gewoon mogelijk. Alleen bij mij wordt de OK dan ineens grijs. Mijn vraag was bedoeld dit te doen via je Phone niet via mijn pc.

Ik weet dat ik in het verleden via mijn telefoon een review heb gedaan maar zie bij mij de mogelijkheid niet meer om dat te doen.

Nou ik heb die mogelijkheid dus wel. Kan hele teksten invullen (Android), maar zodra je iets gaat tikken verdwijnt de OK knop in grijs. Raar. Kan wel een rating geven zonder review.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan