kan geen software meer verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

omit42

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
8
hallo iedereen. Ik heb en probleempje ik heb een legaale versie van windows omdat ik een eigen bedrijf heb moet ik dus ook legaale versies hebben van andere software. Maar een tijdje geleden heefd een kennis van me een illegale versie van office 2007 er op gezet nu heeft mijn computer mijn software pakket geblokkeerd dus ik kom niet meer bij mijn software via configuratie scherm en ook niet meer via de harde schijf en dan program files. Wat moet ik nu doen? Want ik wil office 2007 er van af gooien.
 
Is dit probleem al opgelost ?
anders moet je de bestandjes in > start > deze computer > c: > Windows > System 32 > shell32.ddl en schell.ddl vervangen:thumb:
 
wat zijn dat dan voor en bestandjes als ik vragen mag ?
 
jha dat zou ik eigenlijk ook wel willen weten wat zijn shell32.dll en shell.dll voor bestanden en wat doen ze?
 
Ze zorgen ervoor dat je computer werkt. ;) Als je ze gaat aanpassen heb je een groot probleem.
 
Laatst bewerkt:
Is dit probleem al opgelost ?
anders moet je de bestandjes in > start > deze computer > c: > Windows > System 32 > shell32.ddl en schell.ddl vervangen:thumb:

Graag een verklaring voor je advies, ik krijg de indruk dat dit van geen kant klopt.:confused:
 
omit42 en boy in training jullie posten vanaf hetzelfde ip nummer en stellen ook nog eens dezelfde vraag.
Waarom doen jullie dit ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan