Kan geen spellen installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

zonnetjenl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2006
Hallo

Ik heb een pentium 4 met 3 gig met 1 gb geheugen
ik heb mijn computer helemaal geformateerd en windows xp er op nieuw opgezet en alle nieuwe drivers gedownload voor de videokaart maar ik kan geen spellen installeren ik heb orginele cd's van nfsp most wanted en maffia en heb ook andere spellen gebrobeerd maar ze lopen vast in het installerenen zegt dat hij sommige bestanden niet kan kopieren wie weet wat er aan de hand is

Groetjes Johan

Op welk OS? indien XP, met SP2? ook de dos patch kan uitkomst bieden.

Kijk ook eens in apparaatbeheer, of daar geen uitroeptekens staan, tevens ook DirectX geïnstalleert?

Op welk OS? indien XP, met SP2? ook de dos patch kan uitkomst bieden.

Kijk ook eens in apparaatbeheer, of daar geen uitroeptekens staan, tevens ook DirectX geïnstalleert?

Ik hep xp met sp2 en direct x heb ik geinstalleerd en de dos patch nu ook maar het lukt nog steeds niet

En wat zegt DXdiag erover?

Denk dat er toch niet alle drivers goed werken, of dat er onvoldoede ruimte is, voor de temp file, in je gebruikersmap, misschien.

ik heb de computer weg gebracht en nu blijkt dat de geheugen kaartje kapot was

ik kan het niet instalerren!!!!!!

hoi heeft iemand de sims 2?

wand ik heb dat spel gekocht en ik kreeg er geen handleiding bij en de winkel wil die niet geven dat is echt:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

dus degene die dat spel heeft EN DE HANDLIJDING zet die code even bij de site en er boven: code voor sims 2 oke? please!

:D :rolleyes: :thumb: ;) :eek: :shocked: :o :cool: :) :confused: :mad:

hoi heeft iemand de sims 2?

wand ik heb dat spel gekocht en ik kreeg er geen handleiding bij en de winkel wil die niet geven dat is echt:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

dus degene die dat spel heeft EN DE HANDLIJDING zet die code even bij de site en er boven: code voor sims 2 oke? please!

:D :rolleyes: :thumb: ;) :eek: :shocked: :o :cool: :) :confused: :mad:

Ik weet niet of jij wel vaker op forums aanwezig bent maar zo gaat dat dus neit he:confused:

Klinkt een beetje ***lig maar je gaat niet zomaar in iemands post een vraag stellen. Op deze manier kunnen we naar een heel ander onderwerp afdwalen.
En ik denk dat de poster tog graag zijn vraag beantwoord wil hebben en dat zijn topic niet afdwaalt naar een sims2 probleem waar ie niet om gevraagd heeft.

Ff zelf een topic maken met de vraag erin:thumb:

ik heb de computer weg gebracht en nu blijkt dat de geheugen kaartje kapot was

Als je geheugen kaartje kapot is dan heb je of minder geheugen.
Met minder geheugen kun je gewoon nog installeren:thumb:

Zijn al je geheugen kaartjes kapot dan heb je geen pc meer dus het zal hier niet aan liggen.
Of tenminste. Volgens mij kan een pc niet werken zonder geheugen maar sorry als dat neit helemaal waar is.

Hoe dan ook het zal niet de installatie van je spel beinvloeden.
Misschien toch maar de drivers ff proberen.
Ik heb ook een neit werkend spel en blijkbaar meot ik daar ook me drivers voor installe.

Ik zou zegge doet dat nog ff en succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan