Kan geen verbinding krijgen met Netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arendus

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
Berichten
8
Hoi,

Ik kan geen verbinding krijgen met het network op mijn pc. Op de laptop werkt alles prima.
Als ik de verbinding vernieuw zegt het nog: Netwerkadres verkrijgen, maar verder gaat het niet.

De feiten:
Draadloos internet
Sitecom Wireless Network PCI Adapter Turbu G WL-171
Netwerk provider beschikbaar in de lijst.

bij ipconfig\all : Status van Medium: medium ontkoppeld.

Hoe kan ik dit weer verhelpen?
Alvast dank!
 
Laatst bewerkt:
kan aan een hoop liggen eigelijk. als een bekabeld geprobeerd? Ik ga er vanuit dat je perse draadloos wilt. Goed. Wat ik op uitmaakt is dat hij onder draadloos wel je provider ziet staan op je laptop, alleen als je probeert te verbinden dan werkt ie niet.

a: draadloos configuratie op de laptop is niet hetzelfde;
b: je hebt in je router niet aangegeven dat er meerdere draadloze computers op het netwerk mogen komen. Staat Mac filtering aan? Mac filtering zorgt dat op basis van het mac adres alleen die machines verbonden mogen worden. je kan je router benaderen via je laptop. ipconfig/all het ipadrres dat aangegeven wordt als gateway zul je moeten intypen in je internet browser op op je modem. router te kunnen komen.
succes:)
 
Het gaat om de PC waar ik geen verbinding meer heb.

Ik kan geen verbinding krijgen met de router vanaf de pc. Als ik de gateway typ in de explorer balk, krijg ik dat de webpagina niet gevonden kan worden.
Bekabeling is niet echt een optie, heb niet zo'n lange kabel...
 
Op een of andere manier kwamen die netwerk verificatie tussen de routen en de pc niet overeen.
Dit hersteld, en het internet werkt weer:love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan