kan geen verbinding maken met kies samsung

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Ik heb samsung kies 2.6... geintstalleerd samen met usb drivers.
telefoon galaxy ace

Nu doen zich een aantal vreemde situaties zich voor:
Bij hulpmiddelen kan de samsung drivers niet installeren (deze staan er niet tussen)
om dit probleem te tackelen heb ik de usb drivers gedownload.

Probleem:
Samsung galaxy ace maakt soms wel/niet verbinding en als hij verbinding maakt wordt de verbinding verbroken, zie bijlage.

Iemand een oplossing

Bijlagen

• kies1.jpg
    kies1.jpg
    67,2 KB · Weergaven: 97
Voldoet jouw systeem aan de eisen : Klik
Zo ja, heb je automatische backups van Windows aanstaan? Zo nee, kijk eens of er updates zijn voor jouw Windows en probeer Kies daarna eens opnieuw te installeren.

Daarnaast : als je in de toekomst weer een nieuwe vraag stelt, geef dan gelijk aan met welke Windowsversie je werkt.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, excuus voor het niet vermelden van windows 7.

M.b.t. link, dit is de allernieuwste kies versie!

Reden dat ik de vraag / vragen stelde, is dat Kies verzot is op een bijgewerkte Frameworkversie.

Ik stelde 2 berichten geleden een vraag / meerdere vragen, o.a. over Windows update én of je systeem voldoet aan de eisen. Daartoe plaatste ik een link. Punt was niet zozeer of de versie van Kies de nieuwste was, maar of de door jou geïnstalleerde versie de juiste is.

Daarom nogmaals : is Windows up to date én heb je de voor jouw device én Windows juiste Kiesversie geïnstalleerd?

Laatst bewerkt:
Als ook jouw telefoon up to date is, dan rest maar 1 ding : software eraf en daarna opnieuw proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan