Kan geen verbinding met een Windows-service maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

xGlenn

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
Berichten
9
Beste,

Na het inloggen op mijn laptop start die héeel traag op, en krijg ik een tijd een zwart beeldscherm. Als die dan eindelijk opgestart is krijg ik een venstertje met;

'Kan geen verbinding met een Windows-Service maken.'
'Er Kan geen verbinding met een service System Event Notification-sercive gemaakt worden. Dit verhindert dat beperkte gebruikers zich op het systeem kunnen aanmelden.
Als beheerder kunt u het logboek met systeemgebeurtenissen raadplegen vor informatie over de'

Door deze 'Error' kan ik niet in me logboek kijken, evenals dat mijn firewall niet meer werkt en Norton ook niet meer, Acer Empowering Technology werkt ook niet meer, waardoor ik geen back-ups kan maken en geen internet heb. Ik heb geen idee wat ik hier tegen kan doen, ik dag eerst dat het een virus was, maar dat is het niet. Voorderest kan er ook voor update's niet gezocht worden i.v.m 'geen internet'.

Graag reactie's.

Met vriendelijke groet,
Glenn
 
systeemherstel, was ik al te laat voor. Pas na 5 dagen kwam ik daar achter dat dat kon, en kon maar 2 dagen terug :(
 
Hallo, al een oplossing gevonden??
Bij mij doet ie het nu ook.
Sinds de pc automatische updates verkreeg en zichzelf ge-reboot heeft krijg ik geen verbinding meer met windows service, waardoor bijna niets uit het configscherm nog wil laden. firewall soundcard enz enz
CD speler weigert te lezen systeemherstel haalde geen zak uit.
sfc /scannow >nix netsh winsock reset >nix
En niets te vinden op het net die enigzins bruikbaar is.
I HATE MS.
In veilig modus ook al alles geprobeert, maar tevergeefs
******
 
Ook ik heb inmiddels last van dit probleem (windows 7)
services.msc gestart.
gezocht naar System Event Notification-servise.
Staat op tabblad "algemeen" ingesteld als Automatisch opstarten.
Verder rijkt mijn kennis niet. Dus als iemand een oplossing weet heel erg dank daarvoor

groet
Willemien
 
Graag even een nieuwe vraag stellen voor je probleem, het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn topic daarnaast is het topic al meer dan een jaar oud. Bij deze gaat er een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan