kan geen verdere links bekijken

• Onderwerp starter Onderwerp starter tam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tam

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
ik heb een adsl verbinding , windows xp. Vroeger geen probleem waarschijnlijk heb ik nu iets verkeerd gedaan want ik kan wel naar websites gaan , maar als ik op die websites op een onderverdeling wil klikken dan krijg ik enkel een leeg kadertje

Start > uitvoeren > Regsvr32 urlmon.dll > OK of ENTER
normaal gezien krijg je de melding dat het registreren geslaagd is. Start dan opnieuw op en probeer het nog eens.

Groetjes,

Pieter

helpt niet

ik krijg de foutmelding dat hij dat bestand niet kan vinden

regsvr32 vindt hij niet. Bij urlmon komt er dat dat een toepassingsuitbreiding is , en met wat dat ik dat bestand wil openen.
In outlook express krijg ik dus bericht dat er antwoord is en zelfs als ik op die link klik gaat dat niet. Ik moet via uitvoeren naar de website gaan

Als je een Windows CD hebt doe die dan in je speler en dan het volgende:

Start > Uitvoeren > sfc /scannow (let op spatie achter sfc) > OK of ENTER Alle beveiligde Windows bestanden worden nu gecontroleerd en indien nodig gerepareerd, dat kan ff duren.

Groetjes,

Pieter

ik heb dat geprobeerd maar ik heb windows xp home edition een upgrade en hij vraagt achter een andere cd-rom

als ik die link intik komt er een foutmelding die zegt dat ik naar de hoofdpagina moet gaan theeldergeek.com maar ik heb natuurlijk geen flauw benul want ik dan moet nemen om die hoofdpagina

Maak je geen typefout bij de link:

tussen "repair" en "ie6.hmt" staan een underscore-teken, oftewel dit teken: _

Dus geen spatie.

Dan werkt de link wel!

Groeten,

bedankt ik tikte het inderdaard verkeerd in. Het probleem is opgelost

Tam

:thumb:

Sorry dat ik die link neer had gezet. Was me even doorgeschoten dat je daar weinig aan had. :o

Groetjes,

Pieter

Het zijn de kleine dingen die het doen..... ;-)

Groeten,

Geplaatst door Basta
Het zijn de kleine dingen die het doen..... ;-)

Groeten,

Yep. Rechtsklik op link > Snelkoppeling kopieren > In je adresbalk plakken.
Maar goed, als je dat niet weet, zit je je af te vragen waarom die sukkel een link neerzet als je vraag is dat je geen links kunt volgen. ;)
Bedankt voor het meehelpen, Basta. :)

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan